Reakcia na: Marcelllooo #96843:
1. A tretia moznost, ktoru neviem preco ignorujes - modernizacia sucasnej siete + vystavba novych casti.
2. Akurat ze tunel pojde len a jedine na Filialku. Elektricky obsluzia omnoho viac a omnoho komfortnejsie.
Marcelllooo
1. Rozsirenie elektrickovej siete do Petrzalky cez Stary most za 8 mld. s tym, ze sa napoji na staromestske uzke hrdlo s tym, ze so zvyskom MHD sa neurobi nic. (Pripodobnim to, ze si dakto kupi vytuneny motor do starej rozheganej skodovky. Aj keby ju dakto vytunil neviem ako, stale je lepsie si kupit nove XC volvo...)
2. Nechat nech tunel az po Filialku postavi stat a my si postavime iba cast v Petrzalke za naklady nizsie o 2-5 mld. podla rozsahu prac s tym, ze to bude uz jedna vetva odjakziva uvazovaneho NS MHD a s tym, ze bude prepravovat na hlavnej destinacii (ludia do roboty a skol kazdy den) a usetrene peniaze investovat do obnovy a rozvoja existujucej MHD v meste.
Ktore riesenie si vyberies a preco? Ktore je ekonomickejsie a vlastne v prospech MHD v BA?