Reply on: 810zssk #96845:
Tretiu moznost neignorujem ja, ale ju ignoruje mesto, kedze s nou v najblizsom case realne nepocita. Poznas to podla toho, ze v prioritach mesta nenajdes taku polozku s vyhradenym financnym krytim.Najdes vsak polozku trat do Petrzalky aj s vyhradenym financnym krytim vo vyske 1,5 mld. Ak bude realizovat solo elektricku, tak by si potrebovalo zobrat uver vyse 5mld., co by mesto zrejme financne polozilo. Preto sa uvazuje, ze sa urobi elina cez Stary most len po Bosakovu a dalej sa uvidi v buducnosti. Toto je to riesenie, ktore naozaj preferujes?
Skutocnym dovodom je kombinacia nasledovnych faktorov:
- odstranenie stavebnej uzavery v Petrzalke a danie zelenej developerom
- komercne zaujmy niektorych jednotlivcov
- politicky zaujem vedenia mesta zacat nieco robit.
Marcelllooo
1. Rozsirenie elektrickovej siete do Petrzalky cez Stary most za 8 mld. s tym, ze sa napoji na staromestske uzke hrdlo s tym, ze so zvyskom MHD sa neurobi nic. (Pripodobnim to, ze si dakto kupi vytuneny motor do starej rozheganej skodovky. Aj keby ju dakto vytunil neviem ako, stale je lepsie si kupit nove XC volvo...)
2. Nechat nech tunel az po Filialku postavi stat a my si postavime iba cast v Petrzalke za naklady nizsie o 2-5 mld. podla rozsahu prac s tym, ze to bude uz jedna vetva odjakziva uvazovaneho NS MHD a s tym, ze bude prepravovat na hlavnej destinacii (ludia do roboty a skol kazdy den) a usetrene peniaze investovat do obnovy a rozvoja existujucej MHD v meste.
Ktore riesenie si vyberies a preco? Ktore je ekonomickejsie a vlastne v prospech MHD v BA?