Reply on: 810zssk #96845:
Tretiu moznost neignorujem ja, ale ju ignoruje mesto, kedze s nou v najblizsom case realne nepocita. Poznas to podla toho, ze v prioritach mesta nenajdes taku polozku s vyhradenym financnym krytim.Najdes vsak polozku trat do Petrzalky aj s vyhradenym financnym krytim vo vyske 1,5 mld. Ak bude realizovat solo elektricku, tak by si potrebovalo zobrat uver vyse 5mld., co by mesto zrejme financne polozilo. Preto sa uvazuje, ze sa urobi elina cez Stary most len po Bosakovu a dalej sa uvidi v buducnosti. Toto je to riesenie, ktore naozaj preferujes?
Skutocnym dovodom je kombinacia nasledovnych faktorov:
- odstranenie stavebnej uzavery v Petrzalke a danie zelenej developerom
- komercne zaujmy niektorych jednotlivcov
- politicky zaujem vedenia mesta zacat nieco robit.
intony
Pochybujem, že ju po uvedenom roku 2015 zrušia, pretože veľká časť obyvateľov získa požadované spojenie na Hlavnú stanicu ?, Kamenné nám., Račianske mýto, Karlovu Ves, atď., nie len na Trnavské mýto a bola by hlúposť nevyužiť možnosť, že električka existuje konečne aj v Petržalke.
Kľudne by mohla tvoriť jednu vetvu (trebárs do Hájov a Nám. hraničiarov) ku mestským vlakom vedúcim stredom Petržalky, s prestupnou zastávkou kdesi neďaleko Bosákovej.