Z akého dôvodu je nutné neustále opodstatňovať nosný dopravný systém ? Keď počujem NDS, to je ako Al-Káida. ☺
Ešte sa niekto nezamyslel nad akoukoľvek etapizáciou zákopových prác v centrálnej mestskej oblasti, ale hlavne, že má skoro každý plné ústa takýchto riešení. Nemožné na počkanie a zázraky za pár dní. Je mi blitno z takých teórií.
Menovite:
Re #96368 810zssk: tak prosím ukáž, ktorý úsek zakopeš ako prvý.
Re #96364 Marcelllooo: Akú máš predstavu o NS MHD ? A keď už napíšeš, že sa jedná o neviem koľko percent z objemu prepraveného substrátu v takej a takej vlnovej dĺžke, opýtam sa, na čo Ti to je ? Aj keď postavíš ďalšie trakcie, bez ohľadu na čokoľvek, tie električkové radiály tam vždy nejak budú. A nikoho nezaujíma či sú nosné alebo budú hovnosné. Preferencia a stav tratí s tým výslovne sprostým označením nemá nič spoločné.
Re #96370 Marcelllooo: "Povrchova elina ma uplne ine urcenie, nie ako NS MHD a to duplom v centre. Je to lokalna doprava na kratke vzdialenosti..." - Tak to by si sa divil.
Re #96371 Marcelllooo: práve Filiálka - Petržalka svojim rozsahom - napojením sa širokú železničnú sieť nebude mať charakter MHD. Napriek tomu, že potenciál železnice je na území BA pomerne vysoký, jej dostupnosť bude stále nízka a to aj výhľadovo. Dva narvaté smery pozostávajúce z kancelárskych krýs Petržalka - Nivy a späť, Trnava - Nivy a späť NDS ešte netvorí ?
Re #96373 810zssk: ten tunel nenávidím z duše, ukážka centralistickej svojvôle EÚ. Povedzme si ale úprimne, zberba by dopravu do zlikvidovaného cintorína industrialu v okolí nív neriešila vôbec. Takto tam budú 2 zastávky (jeden variant väčšie zlo ako druhý) a aspoň... škoda reči.
Ešte sa niekto nezamyslel nad akoukoľvek etapizáciou zákopových prác v centrálnej mestskej oblasti, ale hlavne, že má skoro každý plné ústa takýchto riešení. Nemožné na počkanie a zázraky za pár dní. Je mi blitno z takých teórií.
Menovite:
Re #96368 810zssk: tak prosím ukáž, ktorý úsek zakopeš ako prvý.
Re #96364 Marcelllooo: Akú máš predstavu o NS MHD ? A keď už napíšeš, že sa jedná o neviem koľko percent z objemu prepraveného substrátu v takej a takej vlnovej dĺžke, opýtam sa, na čo Ti to je ? Aj keď postavíš ďalšie trakcie, bez ohľadu na čokoľvek, tie električkové radiály tam vždy nejak budú. A nikoho nezaujíma či sú nosné alebo budú hovnosné. Preferencia a stav tratí s tým výslovne sprostým označením nemá nič spoločné.
Re #96370 Marcelllooo: "Povrchova elina ma uplne ine urcenie, nie ako NS MHD a to duplom v centre. Je to lokalna doprava na kratke vzdialenosti..." - Tak to by si sa divil.
Re #96371 Marcelllooo: práve Filiálka - Petržalka svojim rozsahom - napojením sa širokú železničnú sieť nebude mať charakter MHD. Napriek tomu, že potenciál železnice je na území BA pomerne vysoký, jej dostupnosť bude stále nízka a to aj výhľadovo. Dva narvaté smery pozostávajúce z kancelárskych krýs Petržalka - Nivy a späť, Trnava - Nivy a späť NDS ešte netvorí ?
Re #96373 810zssk: ten tunel nenávidím z duše, ukážka centralistickej svojvôle EÚ. Povedzme si ale úprimne, zberba by dopravu do zlikvidovaného cintorína industrialu v okolí nív neriešila vôbec. Takto tam budú 2 zastávky (jeden variant väčšie zlo ako druhý) a aspoň... škoda reči.
Marcelllooo
Re #96368 810zssk:
1. Ano, je to lahsia robota a preto sa v BA praktikuje. A to je aj dovod, preco doprava v BA aj tak vyzera. Znovu sa budem opakovat: Od koncepcie a systemoveho riesenia smerom dolu.
Zaroven by ma zaujimalo akym sposobom si dospel k zaveru, ze vysledok je priblizne rovnaky.
2. Lenze zakopanie v centre spolu s vyriesenim vyustenia na radialach cini minimalne dve tretiny nakladov na NS MHD. Radialy su mensou nakladovou polozkou...
Prave preto som navrhoval a nastastie sa to prijalo, ze NS MHD sa ma riesit v tunely od Filialky az do Petrzalky. To systemove a koncepcne riesenie, v sulade aj s jednou vetvou odjakziva uvazovaneho NDS Bratislavy. To, ze dopravcom budu ZSR resp. BID, je druhotny problem a mna ako uzivatela nezaujima, kto je prevadzkovatelom a drzitelom licencie... Ked mesto tvrdi, ze na to nema, tak nech to nerobi.
Re #96369 810zssk: Mylis sa, ked tvrdis, ze UP ludi netrapi. Trapi, ale vzdy individualne, ked sa nieco ide stavat v ich blizkosti, preto je nasratost roztriestena a rozlozena. Naopak, problemy dopravy seru vsetkych a zhruba rovnako, preto je to pre nich vacsi problem.
To vsak nevyvracia (skor potvrdzuje) moje slova, ze mesto nepostupuje tak, ako by malo.