Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: ditha27 #95976:
ano, stalo sa mi, ze mi prisli 2! pokuty z casu, kedy som lezal chory doma 😉
niekto dal revizorovi moje meno a adresu a to mu zrejme stacilo. Mozno nadiktoval aj datum narodenia, co mohol byt jeden "kamarat". mam podozrenie.
dufam to na mna dodnes nevedu a nezazvoni raz executor.
Reakcia na: Ike #95994:
Co bolo, bolo. Hlavne je mysliet na buducnost, vymyslat sposoby ako zmenit to co uz je dokafrane.
A co ty vies. Treba byt optimistom. Raz, skor ci neskor sa tak spravi. ? Hlavne je ze sme sa pochopili.
Reakcia na: enumaelish #95970:
A na posilnenie 201 a 202 nie je ani dost busov. ?
Re #95976 ditha27: Ak syn uz niekedy v minulosti prichyteny bol a skutocne v danom spoji necestoval, asi si revizor nechal jeho udaje a chcel si "privyrobit".
Reakcia na: S499.1023 #95988:
http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=sk&msa=0&ll=48.161355,17.07652&spn=0.005203,0.010042&z=17&om=0&msid=103771270784204455029.0004458f8bbd3a8b898d5
tu

Re #95993 marian555: na to som nenarazal... narazal som na to ze keby sa pani dohodli a zvacsili by svetlu vysku toho podjazdu hned pri vystavbe s tym ze tam v buducnosti budu jazdit trolejbusy, tak by sme to tu nemuseli riesit;) a vzhladom na to ze sa nedohodli teraz, pochybujem ze sa do toho pustia teraz, po roku mlynskej doliny bez zapch (ktora bola 5 rokov predtym nonstop upchata) ?

cize pohybujeme sa v nerealnych dimenziach 🙂
Reakcia na: Ike #95986:
Nemal nahodou trolejbus do KV ist okolo intrakov v Slavicom? Lebo tak by sa vyuzili tie podpery na nadjazde. ❓
Nevidim dovod preco by nemohla CSS fungovat 24 hodin. Ved su krizovatky ktore funguju non-stop, je to teda odskusane, to sa teda v BA da. ?
Reakcia na: S499.1023 #95989:
hups na to som zabudol ale neviem ako sa otaca na trencianskej tak nevim posudit ci je to tam horsie alebo nie
Reakcia na: S499.1023 #95988:
podjazd na ulici Mlynska Dolina smer Lafranconi popod estakadu pri JV zhlavi tunela Sitina...
Reakcia na: S499.1023 #95985:
no tak zase tym ze kde sa otoci solo sa obtoci aj klobasa by som netvrdil napriklad taka 41 57 151 a urcite je ich aj viac tam by si to asi z klbakom neotocil na prvy krat ?
Reakcia na: Sati #95987:
V mojich časoch sa už Sanosy veselo vyraďovali a niektoré mali za sebou dve veľké opravy...
Reakcia na: Ike #95981:
Kde potrebuješ znižovať vozovku o pol metra, aby tam mohli jazdiť trolejbusy???
Reakcia na: S499.1023 #95985:
no dobre v tvojom case to boli nove masiny teraz to ma 12 a viac rokov prva 50 co ide ku krikom sa v pohode obtoci druha co ide ku ceste to tam lame a kde este funguje zvoncek ze mas zalomeny voz tak veselo vyhrava svoju odu na bolest ?
Reakcia na: marian555 #95984:
ponukas velmi dobre riesenie, no zial u nas v BA nerealizovatelne...

ako si teda predstavujem realizaciu..
1. na useku krizovatka Slavicie, CS pri ZOO by sa zobojsmernila premavka, samozrejme pekne znacene smerovacimi doskami spravne umiestnenymi...
2. Vystavba podpier (Molecova) Botanicka - cez Slavicie - az na Patronku
3. Vystavba docasnych podpier na nadjazde nad D2.
4. Natiahnutie trolejov, na useku krizovatka - cerpacia stanica obojsmerne.
5. vystavanie docasnej CSS na vychodnej krizovatke na nadjazde ponad D2, ktora by fungovala non-stop (aj v noci, lebo na dialnici sa jazdi aj v noci a na tom useku by mohlo vzniknut vela vaznych celnych zrazok)..
6. Uzatvorenie podjazdu pod D2
7, prerobenie podjazdu, natiahnutie kablov
8. opatovne zjednoprudnennie s tym, ze podpery (docasne) na nadjazde nad D2 by sa mohli vyuzit pri zatrolejovani trate 31 do buducnosti...

vsetko to naraza na obrovsky hacik
- chtic kompetentnych
Reakcia na: Sati #95905:
Ja som teda s klobásovým autobusom nikdy nejazdil ale odvážil by som sa tvrdiť, že polomer otáčania na Trenčianskej je menší a ani 15Tr ani Sanos tam nikdy žiadne zvuky z točne nevydávali, ani sa tam točne neničili. A zatiaľ, čo sa 14Tr (hlavne staršie série s riadením Csepel) občas na jedenkrát nevytočila, s klobásou sa mi to inkdy nestalo. Odvtedy tvrdím, že kde sa otočí sólo, otočí sa aj klobása (pokiaľ tam nebude nejaký blbý stredový ostrovček).
Reakcia na: Ike #95983:
Ja som to nemyslel ako trvale, ale aspon pokym by sa nespravil ten drahsi sposob. Pocas jeho vystavby by to muselo byt itak obojsmerne. Aspon by sa konecne potiahol ten trolik do KV.
Pouzitim par semaforov by trolejbus zastal pred vjazdom na dialnicu a dal by prednost vozidlam, ktore dostanu na moste zelenu. V jednoduchosti je krasa, len sa netreba bat.?
PS ako sa tu vravi §1 nikdysatotaknerobilo §3 tosaneda atd atd a hlavne niesupeniaze ?
Reakcia na: marian555 #95982:
neviem ci by to bolo bezpecne, vzhladom na znizenu viditelnost kvoli terenu a kvoli tomu ze by trolejbusy krizovali vyjazd na dialnicu D2... to by museli davat prednost tymto autam, a tie by kvoli kopcu nevideli... ako docasne riesenie s napojenim na SSC by to mozno slo, ale to sa u nas nerobi atd. ? ...
ale ako trvale by to urcite neschvalili...
Reakcia na: marian555 #95980:
neviem ktory myslis... snad nie dialnicny privadzac, ten by nebolo vhodne zobojsmernovat... riesenie bud nie je, alebo velmi narocne fyzicky aj financne - a sice znizenie vozovky cca o pol metra pod estakadou pri zhlavi...tak aby tam mohlo trolejbusy jazdit
Reakcia na: Ike #95978:
Ps k tej Mlynskej, keby sa velmi chcelo, tak riesenie s tymi trolejbusmi by mohlo byt take, ze by sa zobojsmernil ten usek popri pumpe smer Patronka. Nakolko itak je teraz v tom useku doprava troska slabsia. Je to len kratky kusok. Co vy na to?
Reakcia na: Ike #95978:
Tak Polianky by ostali obsluhovane autobusmi, tak ako sa planuje. Pokial ma pamat neklame, tak po otvoreni tej cesty by tade mala chodit L34.
Reakcia na: tr3mp #95977:
http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=sk&om=0&t=h&msa=0&msid=103771270784204455029.0004458e92fb1998254ee&ll=48.180281,17.057712&spn=0.009987,0.020084&z=16
alebo toto, ale neviem aku nosnost ma ta existujuca estakada + je to krok spat, lebo obsluha polianok sa nekona 😞

zial, nerozmyslalo sa dopredu... tak isto ako pri vystavbe JV zhlavia Sitiny, ze by tam mohli chodit trolejbusy... ved naco by sa DPB, Magistrat a NDS dohadovali...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.