Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #95670:
Ten 15m by mohol byť lacnejší, aj by mal menej spáliť, nie? Či tá SORka bude až taký low-cost, že sa to oplatí kúpiť namiesto 15m? ?
Reakcia na: Solider #95478:
Podiel nízkopodlažných vozidiel bude stanovovať predpis, takže nakupovať sa BUDÚ. A tie dvanástmetráky budeš dávať do scepky alebo ten druhý v rade budeš šoférovať zadarmo sám?
Reakcia na: stevo #95476:
No vy ste sa s Dunčom normálne hľadali, nie? Nerozoznáte test od rutinnej prevádzky? Keď sa testovala 06T, tak sa testovala pre VÝROBCU, nie pre DPB. Písal som to hádma stokrát ale schotokinder to nie a nie pochopiť.
Reakcia na: Ámos #95474:
A aj 2x vyššiu spotrebu vodičov, žáááno?
Reakcia na: zakaznik #95470:
Blbé je, že relácia, kde sa párkrát denne zaplnáí ten kĺb nie je relácia, kde sa ten kĺb zaplní celodenne, relácvia, kde sa zaplní kĺb raz za hodinu nie je relácia na železnicu ako nosný systém a na záver, v niektorých takýchto reláciách použitie železnice ako nosného systému by videlo k odlivu cestujúcich do IAD.
Reakcia na: tr3mp #95663:
Hmm, a odkedy nie je elektricka zeleznicnou trakciou? Co sa noriem tyka, meni sa len pripustny, ci uvazovany tlak na napravu a v pripade BA aj rozchod, co ma suvis len s podlozim trate. Ale v pripade elektricky je norma zhodna pre lahku osobnu zeleznicnu dopravu...

Technicke normy sa za poslednych 50 rokov zmenili vyznamnym sposobom, ako aj konstrukcia vozidiel. Ake bolo technicke riesenie a projekt starej petrzalskej elektricky neviem a takze sa k nemu neviem ani vyjadrit (mozno bola ta rampa inak riesenia - naozaj neviem), ale urcite sa to neda odbit tvojim pseudoargumentom, ze dakedy to tak fungovalo, tak to bude aj teraz. Lebo nevieme, ci to tak kedysi fungovalo a nevieme ani, ci to tak bude fungovat dnes.

K tomu tvojmu napadu, teoreticky to mozno mozne je, ale prakticky je to otazka. To sa bude riesit prave v projekte, ktory sa ma zacat teraz vypracuvat. Uvidime, co nam este cas prinesie.
Reakcia na: zakaznik #95465:

1) Pokiaľ bude väčšina zákazníkov vybavená kartou a bude BID, odbavenie sa výrazne zrýchli.
2) 100 ľudí do 15 m voza sa odbaví rýchlejšie ako 100 ľudí do 18 m voza?
Reakcia na: Marcelllooo #95666:
"Zaujimave je, ze sa tam tvrdi to iste, co som ja tvrdil a stale tvrdim tu ohladom postupu pri tvorbe dopravneho riesenia..." "Nosnym systemom ma byt zeleznicny koridor 120, ako som aj ja tvrdil."
- čo si nepamätám, že by niekto spochybnil.
Reakcia na: Marcelllooo #95666:
Strana 38, tabuľka 8, linka 533. ☺
Reakcia na: kecho #95662:
Ano, spravne, ma...
Reakcia na: zakaznik #95656:
Nedalo mi to teda a precital som si tu studie. Prvych 24. stran bolo vseobecny popis a metodika vypracovavania dopravnej studie. Zaujimave je, ze sa tam tvrdi to iste, co som ja tvrdil a stale tvrdim tu ohladom postupu pri tvorbe dopravneho riesenia.... ?

Precital som si aj zvysok tej studie a nikde som sa tam nedocital, ze by sa uvazovalo s MHD pre Pezinok alebo ze by tam boli na to predpoklady... Prave naopak, uvazuje sa o (mikro)regionalnej autobudovej doprave (cize nielen MHD).

Nosnym systemom ma byt zeleznicny koridor 120, ako som aj ja tvrdil.

Takze o com je este rec?
Reakcia na: kecho #95662:
ma, ale pravdepodobne sa nebude dvihat cele moste pole, iba to medzi piliermi 2. a 3. alebo 3. a 4. Uz si nepamatam presne.
Reakcia na: Valec #95659:
Koľko je norma pre električky? A koľko má to stúpanie na Starý most? Ak teda samozrejme vieš. ?
Reakcia na: Marcelllooo #95655:
Lenže tu ide nie o železnicu ale o električku (prípadne iné ľahké koľajové vozidlo). A najlepším dôkazom toho, že električka toto stúpanie zvládne, je práve to, že električka týmto stúpaním roky jazdila a žiadna rampa po Tallerovu alebo Medenú nebola nutná.

Mimochodom, nejaká dopravácka hlava (zrejme niektorá z tých, ktoré prezentovali idey na trasovanie nosného systému založeného na báze elektičky okolo roku 2003) vymyslela aj zaujímavý nápad: pri rekonštrukcii mosta by krajné mostné polia boli na brehu zaústené v omnoho menšej výške, zároveň by však stred mosta bol zvýšený oproti dnešnému stavu. Celý most by tak bol v stálom stúpaní a klesaní. Výsledkom by bolo, že oproti dnešnému stavu by mohla trať (cesta) zo Starého mosta vchádzať na Šafko omnoho nižšie (snáď aj rovno do podzemia). Neprepočítaval som to, inžinier sice som, ale nie stavebný 🙂 Ale principálne to možné je a tá myšlienka stojí minimálne za zváženie. ?
Reakcia na: Valec #95659:

asi jeden OT, ale: nemá sa pri rekonštrukcii Mosta ČA (ak vôbec bude) ešte zvýšiť úroveň jeho vozovky príp. koľajiska nad hladinou Dunaja❓
Reakcia na: stevo #95416:
Že som ešte nikdy na žiadnej handrenej sedačke svrab ani vši nechytil?
Reakcia na: 810zssk #95414:
Ja som to jeho priznanie nezaregistroval. Toto fórum je v poslednom čase tak zafloodované kinderschotopríspevkami, že sa to nedá usledovať.
Reakcia na: Ámos #95658:
Vtedy boli iné normy. A hlavne asi výkonnejšie vozidlá, keď to vytiahli. Ako keby prvé mostné pole nemohlo tiež mať stúpanie do požadovanej výšky. ?
Reakcia na: Marcelllooo #95655:
To je zvlastne, ze ako je mozne , ze tam jazdil elektricky vlak do Viedne a neskor klasicka elektricka do Petrzalky.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.