Reakcia na: Valec #93665:
A keby sme si pozreli skladbu vyucujucich na EUBA, veru neviem, ci by tam nebolo viac ludi so znizenou pohyblivostou ako na opacnej strane zastavky Bulikova 
Mne na tom celom vadi to, ze sa snazi vyhoviet vytrvalym kriklunom bez odborneho zakladu. A potom sa niektori zacinaju nazdavat, ze ked 84 uz nie je studentskou linkou, tak ma jazdit cely tyzden. A za chvilu sa bude skracovat/delit 88, lebo "ved mame 84". Rypanim do kompaktneho systemu sa iba vytvaraju nestandardne situacie, ktore nutne vedu k dalsim nezmyselnostiam. A samozrejme, pre mestsku cast je lacnejsie presvedcit mesto, aby zafinancovalo nejaku zmenu, ako vybudovanie bezbarieroveho chodnika medzi zastavkami EU a Bulikova...
kecho
len je zaujímavé, že v reportáži videnej na ta3 som nezaregistroval niekoľko faktov, 1/že 84ka stojí cca 1,5 minúty od predchádzajúcej zastávky, 2/že 184ka je o cca 5 minút rýchlejšie z euba na hroboňovej ako bola 84 a že jej zavedenie z pohľadu Petržalky je úplne zbytočné, nakoľko na 99 pct. slúži iba študentom, ktorí majú navyše stále k dispozícii 84, 3/ že na tej strane cesty, kde je zastávka euba smer mesto, nie je žiadny obytný dom a že asi iba z bloku Blagoevova 24-cca16 či 18 je to bližšie na pôvodnú zastávku smer ovsište ako na novú, na zastávku smer mesto je to z týchto barákov rovnako ďaleko, ak nie dokonca bližšie teraz a že ostatné domy v okolí sú bližšie k zastávke bulíkova či šustekova... a hlavná informácia, že dosť veľká časť študentov sa dopravuje autami + ďalší bývajú pri Slovnafte + minimálne 25 percent zapísaných študákov na prednášky aj tak nechodí...
Re #93472 Sati:
a do krátkej vrakosy premávajúcej po starej trase 84 by sa na Zochovej zmestili? ?
Re #93487 Majo:
až na taký detail, že väčšinou sa ľudia vozia až do mesta alebo aspoň za Dunaj a nie iba po Petržalke
Re #93530 Valec:
to sa dôchodcom lepšie chodí podchodom pod Dolnozemskou alebo po chodníku na povrchu?
Re #93541 Allredo:
okrem Bulíkovej existuje predsa aj zastávka Šustekova...