Reakcia na: fobust #93073:
To by sa dalo trochu zmierniť nákupom obojsmerných vozov. Napr. by v tomto prípade tramvaje, čo ostali v KV a Dúbravke premávali z Dúbravky/KV po najbližšiu splietku pred miestom nehody a späť.Re #93087 Max: Keďže predpokladám, že tramvaje sa točili späť do mesta, nebolo najlepšie vypustiť vlkov na zastávke na nábreží smerom do mesta?
naCeste
Vodič je človek, a je normálne, žiaľ aj prirodzené, že občas KAŽDÝ človek zlyhá. (Veď zlyhá aj stroj.) V prípade šoféra, vodiča to má ale iné následky, ako v prípade povedzme pracovníka v rozmnožovni.
Ako by sa takýmto nehodám dalo predsa len predísť? V dobe GPS-navigácie? Verím, že keby na každej električke bol namontovaný systém, ktorý by v prípade zaregistrovania prekážky počas jazdy začal brzdiť, vylúčili by sme napr. zlyhania z dôvodu mikrospánku, choroby, únavy, nevoľnosti, či povedzme aj smrti vodiča: u električiek, ktoré sa pohybujú po koľajnici, by to nemusel byť až taký veľký problém, či áno?