Ja uz som za to nech sa na Petrzalku s***. Bolo im predlozenych XY rieseni, pokial nieco nejde pod zemou oni to nechcu. Preto bude najlepsie ak sa na nich proste vybodneme, nema zmysel stracat cas hladanim vhodneho systemu pre Petrzalku. Radsej nech sa mesto venuje ostatnym MC. Mozno raz v Petrzalke pochopia...
Nečítam moc príspevky nazad takže dosť možné, že dakto sa už vyjadril k tomuto http://www.bratislavskenoviny.sk/61506/doprava/petrzalka-chce-viest-nosny-system-pod-zemou
Môj názor je ten, že ak mesto počíta s rozvojom Petržalky tak bude aj potreba rozvíjať samotný nosný systém v Petržalke, ktorý sa určite potom neobmedzí len na jednu trať. Vedením trate v tuneli by vyšla celá stavba a neskôr údržba a rozširovanie trate oveľa viac. Okrem toho by slúžila čiste len pre potreby dopravy a odpadla by tým možnosť trať aktívne zakomponovať do celkového vzhľadu územia čo je škoda. Ale pochybujem, že trať bude vyzerať inak ako sucho zabetónovaná a väčšinou v násype ak by bola na povrchu. Akurá tak cash za práce by bol akoby sa budovala tá trať neviem ako extra, čo pochybujem, že bude...
A ešte jedno upresnenie, tých 97,45% patrí Wiener Linien GmbH (nie Wiener Linien GmbH & Co KG) až tie Wiener Linien zase patria na 100% der Stadt Wien.
"Badner Bahn je v 100%-tnom vlastníctve ÖBB, takže to si brúsia zuby vlastne ÖBB"
Volovina. 'Badner Bahn' (teraz sa volá 'Wiener Lokalbahn') je samostatná súkromná spoločnosť, ktorá má s ÖBB spoločné len to, že je s ňou zružená vo VOR.
Viem. Vlaky do Kittsee stoja takmer toľko isto, čo so SlovakLines do Wolfsthalu. Druhá vec je, že DPB by bol zrejme úplne sprostý, keby premával do Rakúska za polovicu a menej z ceny konkurencie.
Ano vlaky tam chodia - ale vies kolko stoji vlak do Kitssee? A do Rajky dopyt asi bude ked sa tam planuje niekolko novych vlakov (su aj v GVD avsak len s poznamkou "ide od dna vyhlasenia")
Keďže sa jedná o medzinárodnú linku, tak licenciu by malo vydať MDPaT. Ak ma pamäť neklame, tak stačí len licencia od slovenského ministerstva, akurát tá linka nebude môcť brávať vnútroštátnych cestujúcich.
Myslíš niečo takéto?:
VOR = BID
400 = 901
688 = 902
599 = 100+101
....
Re #92495 bwd: Ak majú obyvatelia Kittsee problém so vzdialenosťou svojho domova od železničnej stanice, nech sa obrátia na miestneho starostu, resp. VOR, aby im zabezpečil nadväžnú vnútroobecnú linku. Nie je povinnosťou DPB riešiť prepravné potreby zahraničnej obce.
A čo sa týka ceny cestovného, myslím že pre občana Rakúska to zas až toľko veľa nie je. Neviem či by skákal od radosti, keby (síce len za 0,5€) mu chodili popred dom také skvosty, aké som na L80 dnes videl (3021, 3635...)
Nevidím problém v tom, keby na trase Wolfsthal-Bratislava jazdili aj OEBB, aj DPB..
Cestovat s OBB by mohli hlavne tí ľudia, ktorí iduú do Wien, alebo na letisko Schwechat..
Linka DPB by zas bola hlavne pre tých, ktorí by z Wolfsthalu dochádzali za prácou/zábavou do BA..
Práve preto som povedal, že tá linka DPB by mala byť rovnaká ako všetky ostatné linky DPB v meste.. Rovnaká tarifa, nástup všetkými dverami atď.. teda mala by byť normálnou mestskou linkou, nie regionálnou, lebo v tom prípade bude úplne zbytočná a nezmyselná..
Myslel som to prave tak, ze sice tam jazdi SAD, ale za mastnu tarifu. Keby slo predlzit linku MHD za hranice podla tarify MHD (hoci mierne zvysenej, ale nie az takej mastnej ako SAD alebo zeleznice), prilakalo by to skutocne vela ludi.
"Nie je prave toto dovodom, ze tam este nic nejazdi?"
Čoby nejazdilo? Jazdí predsa ÖBB a nemá s tým žiadne problémy. Navyše, už aj Badner Bahn si brúsi zuby na linku Wolfsthal - Bratislava, ale železničnú, ako sa píše v dnešnom článku der Kurier: http://tinyurl.com/28yfle
A na www.boris.dobak.eu/schengen som doplnil pohľad na Preßburgerstraße z Kittsee.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
hoppusmark01