nakladnu dopravu novych budov firiem? Chces vybudovat na konci pretrzalky nejaku vyrobnu halu, ktora bude mat taku produkciu, ze sa tovar bude vyvazat po kolajach??
Re #92030 Ike: jj to v anglicku rozdavali nezamestnanym ?
Keby vsak SAD Bratislava nebola privatizovana vozime sa v tomto http://karosa.tvn.hu/Karosa%20C734%20CNG.jpg
Je chyba vlady, ze bud neda dostatok penazi na obnovu vozidiel alebo nenajde strategickeho partnera, ktory to zatiahne. No to, co robi sucasna vlada, ze privatizacia nie, ale manazment si musi poradit sam je cisty alibizmus a skryvanie hlavy pred problemami v piesku. Presne ako s letiskom, teraz ho vsak Vieden dostane zadarmo.
Pre mňa zohráva rolu rýchlosť a čo sa týka pohodlnosti je pre mňa pohodlný aj klasický vagón pokiaľ si mám kam sadnúť čo sa v autobusoch dosť často nedá.
Ja vždy preferujem na dlhšie trasy cestu veľakrát rýchlejšiou koľajovou dopravou a to aj napriek tomu, že voz nebude voňať citrónom.
a to logo má aj farby mesta, a tie ostatné farby ho robia ešte krajším.. A podobné farby by mohli byť použité aj na vozovom parku, aspoň by to nebolo stále dookola len červená a biela... samozrejme je to môj subjektívny názor...
K tomu logu: aká je šanca, že by sa logo, ktoré zvíťazilo v ankete imhd, stalo logom DPB?
Totiž to víťazné logo je pekné, a hlavne tisíckrát lepšie ako všetky 3 logá vybraté superkomisiou DPB...
"Tak okolo trate nastaviame polyfunkčné budovy a bude vybavené"
To nemôžeš myslieť vážne! Polyfunkčné budovy tam, kde bude najlukratívnejšie bývanie v Bratislave a budú tam bývať samí lepší ľudia? Do centra blízko, do Rakúska tiež...
Ďaleko viac hluku predsa pôjde od diaľnice a nie od trate, po ktorej prejdú 2 vlaky za hodinu. Naviac ak sa dobre pamätám, tak táto zóna bola v minulosti vyhradená pre komerčné účely a nízkopodlažnú bytovú výstavbu. Tak okolo trate nastaviame polyfunkčné budovy a bude vybavené.
Re #92021 Solider: Tak ty si teda riadny prípad. ? Ako môžeš z fotky exteriéru vozidla vedieť aké je pohodlné? Možno majú vo vnútri kožené masážne kreslá. ?
Dobre pozname hovadiny o barierach co furt trepu Petrzalcania. Aj elektricka bola bariera, nepamatas? Cele je to strasna k*******, ved ked tade pojde trat tak sa akurat tak zlepsi spojenie (ci uz pre obyvatelov pripadneho noveho sidliska, alebo pre nakladnu dopravu pripadnych novych budov firiem). Lenze to si v Petrzalke asi nik zodpovedny neuvedomi...
"...akú bariéru už popri tej diaľnici môže tvoriť?"
To je jasné, akú. Je to obrovská plocha, ktorá doteraz nebola využitá, lebo hraničné pásmo a teraz sa tam bude kšeftovať s pozemkami na výstavbu. Keby tade mala viesť trať tak, ako pred tým, ako sa dostali komunisti v ČSR k moci, tak by tie pozemky kvôli hluku a premávky vlakov neboli dostatočne lukratívne a ich cena by klesla.
Hmm, raz má trať do Wolfstahlu viesť z Kittsee, raz priamo z Petržalky. Tak neviem, nech sa najskôr dohodnú. A hlavne akú bariéru už popri tej diaľnici môže tvoriť?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Valec
Re #92021 Solider: Tak ty si teda riadny prípad. ? Ako môžeš z fotky exteriéru vozidla vedieť aké je pohodlné? Možno majú vo vnútri kožené masážne kreslá. ?