Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: eripmav #91716:
Neviem, či sa zavedením linky 184 ušetria vodiči a vozidlá, keď okrem nej ešte aj 84 musí zostať. Tak isto aj v prípade L139.
A to čo píšeš o L95 je problém hustoty zastávok a nie linky. A keď budeš chcieť cestovať len v rámci Petržalky, tak ti cesta busom bude trvať dlhšie ako pešo.
Nova linka 184 je vyborny krok! treba viac takychto liniek v Bratislave - podla mna akutne chybaju taketo expresne, priame a nemotajuce sa linky - a to hlavne v smeroch kde je velka preprava ludi z jedneho miesta na druhe. Tymto sposobom sa da podla mna usetrit aj na vozidlach a vodicoch (tak by sa toho DPB mohlo chytit) - je predsa logicke, ze ked autobus ide rychlo, s malo zastavkami a nemota sa, tak prevezie viac ludi, ako ked bude stat za kazdym rohom a motat sa - ludia sa viac nevezu, viac stoja na zastavke... - inak povedane efektivita linky 84 doteraz je daleko nizsia ako novej linky 184 - pretoze ta prevezie rovnaky pocet studentov z horskeho parku na EU za kratsi cas - a teda menej vozidiel, menej vodicov...
dalsia taka linka by mohla byt napriklad 139 zo slavicieho udolia bez zastavok ktore plytvaju vozidlami, vodicmi a casom... alebo linky z petrzalky, ktore by napriklad zacinali v juznych castiach a potom sever petrzalky len presli bez zastavky dolnozemskou alebo panonskou cestou... nechapem princip tych nosnych liniek ako 95, podla mna efektivnejsie by bolo 95 rozdelit na viacero liniek, z ktorych kazda by zacinala v inej casti petrzalky na sucasnej trase, ktoru by obsluhovala a potom zvysnu cast by len preletela ako expres... - tym by sa znacne zvysila efektivita vyuzitia vozidiel, a aj spokojnost cestujucich - lebo by sa skratila jazdna doba... jedna nevyhoda by bola samozrejme znizenie intervalu - ale to pri dodrziavani CP nie je az taky problem, osobne by som si radsej naciel odchod na CP a potom odviezol expresne ako ked sica mam interval 2-3 minuty ale idem potom pol hodiny lebo stojime pri kazdych dverach...
Reakcia na: Jezo #91714:

A) ak si si elektricenku kupil pred 30.oktobrom tak ti plati aj na nocne spoje
😎 ak si si elektricenku kupil 1.novembra, alebo neskor tak ti na nocne spoje neplati, avsak na denne ti plati bez ohladu na to o kolkej ide.. to znamena ze spojom, ktory nezacina na N mozes ist kedykolvek. Teda ak sa ti denny spoj dovali o druhej (co je nepravdepodobne az nemozne) tak nim mozes ist na elektricenku. Na spoje zacinajuce pismenom N vsak musis zaplatit priplatok 22 sk.
Prosim vas. Mal by som otazku: Mam elektricenku do 31.12. Ako je to s jej platnostou na nocne spoje? Mozem sa na nu vozit do polnoci? Ci celu noc? Alebo uz vobec nemam narok na nocnu dopravu v ramci elektricenky? Vdaka
Reakcia na: S499.1023 #91700:
Nehanbím, ale to bola odpoveď na jeho otázku, či som z východu... vedel som, ako to myslel a podľa toho som staval odpoveď ?
Vsimol som si zmenu liniek 83 a 84. Celkom by ma zaujimalo, ci myslel niekto aj na vikendy...
Nova linka 184 je cisto studentsky spoj s de facto pohyblivou dobou premavky. Ako vsak bude chodit cez Einsteinovu smerom od EU?
Reakcia na: Ámos #91710:
V B-vozoch električiek mali byť kamery už dávno.. Nechápem zmysel toho, načo sa potom robia GO električiek, keď je električka týždeň po GO totálne zničená..
A ak mi niekto chce hovoriť, že kamery nepomôžu, nech sa ide pozrieť na podchod žel.stanice Petržalka, kde kamery sú, a nech to porovná s inými podchodmi v meste..
http://www.bratislavskenoviny.sk/60872/doprava/v-novych-autobusoch-uz-vycinali-vandali
ale doplatit si 50.000 na kazdy voz aby mal kamery s monitorom u vodica to nie!!! to iste sa tyka aj Solarisov. Oni budu o kamerach do vozidiel stale len rozmyslat!!!!
Reakcia na: fobust #91706:
VYMYSLEL trojkanálový zosík? To žil niekedy na začiatku 20. storočia alebo ako to myslíš, to VYMYSLEL?
Reakcia na: fobust #91706:
Stavať podomácky koncové zosilňovače NIE JE blbosť. A nehovorím o muzikantských aparátoch, ale o domácich. Ak ovšem počúvaš dom MP3-ky z počítača a tvrdiš, že je to kvalita "porovnateľná s CD", tak máš samozrejme pravdu, pre Teba by to blbosť bola ? .
Reakcia na: fobust #91706:

Prd Fender, Marshall. 🙂
Reakcia na: S499.1023 #91701:

Podľa toho aké. Stavať domácky koncové zosilovače je blbosť, ale klasické lampové hlavy podomácky vyrobiť vieš ak sa v tom vyznáš. Ja som síce žiaden zosilovať nepostavil, ale môj otec áno. Jeden známy vymyslel trojkanálový zosík ešte skôr než to Fender mal v predaji.
Reakcia na: ivanbuto #91704:
A ešte môže byť istý problém s kapacitou obratiska, aj keď záleží to od grafikonu 41 vs. 203. Na Búdkovú sa v súčasnosti akurát zmestia dva krátke trolejbusy.
Reakcia na: hoppusmark01 #91661:
Tak L41 na Búdkovú kvitujem. Len tam asi budú musieť už fakt chodiť iba SORky, lebo pochybujem, že polorozpadnuté Vrakosy by to vytiahli hore Drotárskou. ?

Samozrejme, eventuálne ten úsek zatrolejovať, aj s Hroboňovou, a následne prípadne upraviť linkové vedenie 203/207, hovorilo sa o tom aj tuto na fóre pred pár týždňami. Len je otázne, či by sa na Drotárskej uživil 12 minútový interval v pracovných dňoch.
Reakcia na: Solider #91686:
? ako to sa hambiš za to že si z vychodu aj ja som a som na to hrdí šak najt v blave 100% blavaka je umenie ❗
Reakcia na: ivanbuto #91697:
Digitálny neviem, za mňa boli len analógové. Tie premeriavali o 10-20%.
Reakcia na: drink #91696:
RÁDIOamatéri si nestavajú vlastné zosilňovače. A aj keby si ich stavali, bol by si úplne mimo. Najdrahšie zosilňovače sveta vychádzajú z amatérskych konštrukcií.
Reakcia na: Solider #91686:
A ako pozerám, tak sa za to hanbíš...
Reakcia na: hoppusmark01 #91688:
Ty máš tiež bezúročné úvery? Pri dobe splácania 30 rokov rátaj tak 200% úročenie, čiže 300 mil. ročne...
Reakcia na: Mike #91663:
Akurát, že šalingradské nevedia jazdiť na jeden zberač ? .

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.