Reakcia na: Ike #90622:
Re #90622 Ike: takze ide o krizovanie NEelektrifikovanej zeleznicnej trate a trolejbusu, co je ina vec... uz som sa zlakol ze ked povazujem krizovanie trolejbusu a napajania zeleznice za uplne nerealne, tak som neni normalny ? k tomu asi maju co povedat zeleznice... a neviem aka ja ta trat v Presove frekventovana a co tam vlastne chodi, ale tu si to naozaj neviem predstavit, ak som to dobre pochopil vlakova lokomotiva musi dat zberac do polohy dole pred priecestim a ist na zotrvacnost...
fobust
41 a 49 by mohli predražiť prevádzku, nakoľko sa mi ich kapacita nevidí dostatočne vysoká na to aby sa drôtovali. S linkou 30 súhlasím, do Lamača trolejbusy už projektované boli. Osobne by som strelil lukratávne pozemky pod vozovňou Hroboňova cez medzinárodnú verejnú súťaž s tým, že investor by v Lamači vybudoval NOVÚ trolejbusovú vozovňu pre 99 kĺbových trolejbusov. ? Keby tam už vozovňa bola, tak by tam mesto MUSELO dotiahnúť tých pár km drôtu. Ďalej treba vziať v úvahu potenciál územia Rázsochy, kde sa dá predpokladať v budúcnosti výstavba. Vzhľadom na kopcovitosť tohoto terénu by trolejbus v Lamači bol dobrou investíciou, nakoľko sa trasa dotýka spomenutej lokality.