Reakcia na: VLK #89208:
Alebo spravit dohodu,za stanoveny pocet hodin rocne ktore sa zaviazes odjazdit priznat zamestnanecku preukazku.Napr.300 hodin a viac,vznikne narok.Co myslis?
S istotou viem len, že jedno špičkové poradie 80-tky je v SORkovom zadelení, hoci tam SOR byť nemusí, keďže na tom čísle má voz partner oproti... takže sa necháme prekvapiť...
?
Peon
Nepremávala donedávna (neviem do kedy) náhodou len do max. 22:50 h? Takéto podobné linky (s nižším dopytom cestujúcich) končia pokiaľ viem do 23. hodiny (napr. 23, 24, 38, 43, 44, 49, 51, 57, 58, 77, 79, 151).
Totiž z Hlavnej stanice podľa CP ide ešte aj 23:35 h (teda po prvom odchode nočákov
Z denných liniek som si ešte všimol, že nočákom (hlavne dennou tarifou) tak trochu konkurujú svojimi poslednými odchodmi aj linky č. 1, 12, 28 a určite sa ešte stále nejaké nájdu, nechce sa mi ich hľadať. ?
Re #89194 ba1031: Dožvie ako by reagoval oblastný dispečer, keby si ho požiadal o asistenciu pri tom otáčaní cúvaním kvôli neprítomnosti vrátnika. Že koľko by si na neho čakal a že či aj od neho by si sa dočkal nadávok. ? Ale to by už medzitým ten vrátnik určite prišiel...
OTÁZKA NA VODIČOV BRIGÁDNIKOV: Vy stíhate aj nejakú inú prácu okrem vodiča v DPB? Ak nie, tak aké máte výhody oproti stálym vodičom? Zatiaľ som sa tu dočítal len o nevýhodách...