Reakcia na: Darro #89224:
Asi tomu, kto ju nepoužíva. Na tom sa mi nezdá nič divné. Takéto výrazy by sme skôr mohli používať na označenie predstaviteľov magorstrátu, ktorí zrejme kvôli pridlhému pobytu vo svojej funkcii už nevedia čo zo sebou a rozhodli sa v poslednom čase uprednostniť "verejné záujmy" dôchodcov (nič proti nim osobne) pred záujmami VŠETKÝCH OBČANOV. Zrejme kvôli ich vyššej účasti na voľbách.
Viď napr. zmeny na L84 a likvidácia nočnej dopravy. ?
Peon
Nepremávala donedávna (neviem do kedy) náhodou len do max. 22:50 h? Takéto podobné linky (s nižším dopytom cestujúcich) končia pokiaľ viem do 23. hodiny (napr. 23, 24, 38, 43, 44, 49, 51, 57, 58, 77, 79, 151).
Totiž z Hlavnej stanice podľa CP ide ešte aj 23:35 h (teda po prvom odchode nočákov
Z denných liniek som si ešte všimol, že nočákom (hlavne dennou tarifou) tak trochu konkurujú svojimi poslednými odchodmi aj linky č. 1, 12, 28 a určite sa ešte stále nejaké nájdu, nechce sa mi ich hľadať. ?
Re #89194 ba1031: Dožvie ako by reagoval oblastný dispečer, keby si ho požiadal o asistenciu pri tom otáčaní cúvaním kvôli neprítomnosti vrátnika. Že koľko by si na neho čakal a že či aj od neho by si sa dočkal nadávok. ? Ale to by už medzitým ten vrátnik určite prišiel...
OTÁZKA NA VODIČOV BRIGÁDNIKOV: Vy stíhate aj nejakú inú prácu okrem vodiča v DPB? Ak nie, tak aké máte výhody oproti stálym vodičom? Zatiaľ som sa tu dočítal len o nevýhodách...