Re Amos: Ked skratili L93 a v podstate ide skoro rovno kopirujuc Panonsku, dalej skratili L95 a ide skoro rovno kopirujuc Chorvatske rameno (trasa smerom cez stred Petrzalky, kde mala byt povodne rychlodraha), tak mohli jedinu normalnu linku co ide na koniec Petrzalky, L98 tiez urobit priamo po Dolnozemskej. Nemusela by zachadzat kade tade po Petrzalke, nakoniec este do Ovsistia a mal by som priamy, rychli spoj a bol by som spokojny...
Ámos
Re #89059 Papyr: Ani ti to nikto nechce vyvratit. Ale ako nam prof. Letz hovoril, Bratislavske obvyvatelstvo bolo vzdy vacsinovo slovenske a to vtedy ak sa na Bratislavu pozerame ako dnes. Ak si zoberies mesto ohranicene hradbami (teraz hovorim o stredoveku este) tak skutocne mozno desatina bola Slovakov. Ak si ho vsak zoberies zo vsetkymi predmestiami, ten pomer bol vyrazne iny.
Ono vlastne ukaz mi povodneho Slovaka
Re #89064 S499.1023: Tak ked to tu tak sleduju, tak im mozem dopredu povedat ze ak budu SORy BN 9,5 na L37 a na L77, 79, 41, 43 budu 12 metrove vozy, pojdem na obvodne oddelenie PZ SR Bratislava I. a podam trestne oznamenie za umyselne poskodzovanie MHD v Bratislave ako verejneho statku.
Re #89080 Joki: Dufam/e ze sa L93 predlzovat nebude.