Takže to vezmeme po poriadku:
1. Brno síce má všeobecne lepšiu MHD než Bratislava, ale to neznamená, že robia všetko správne. Interval medzi spojmi MHD musí byť taký, aby boli odchody zapamätate¾né, alebo taký malý, aby si odchody nebolo treba pamätať. Takže tých 7 minút nie je problém (hoci ja by som uprednostnil 7+8, tam máš rovnaké odchody každú hodinu a s toleranciou 1 min. si ich aj ¾ahko z jedného vyrátaš). 9 minút je už na zváženie, ja by som ich nebral. 18 minút je bez diskusií mimo.
2. Niektoré linky majú 24 minút kvôli prekladu (91+191 a 84 [preklad s 12-minútovou 83] v lete). Nie som tým nadšený, lepší by bol 20 minút. Každopádne som VE¼MI rád, že DPB postupne odbúral "intervaly" typu 32 minút (53), 33+34 minút (51) a pod.
3. K úèelu sa vyjadrovať nemôžem, nako¾ko si nijaký neuviedol. Ale aspoò niektoré aspekty:
- zlepšenie hodinovej kapacity Raèa-Východné ráno (o 1) a dopoludnia (o 2 spoje), zhoršenie odpoludnia (o 1 spoj); víkend zostáva
- zlepšenie obsluhy Barónky z 20 na 10 min. v špièke, ale pod¾a môjho názoru je 20 min. dostatoèných
- na 65 chceš zlepšiť interval v sedle a cez víkend z 30 na 20 min., ale to nesúvisí so zlúèením liniek
- Raèa získa spojenie so ŽST Vajnory, ktoré je ale na prd (pretože èo stojí vo Vajnoroch, stojí aj na Vinohradoch alebo Predmestí, èasovo je to jedno)
- Východné stratí spojenie k MiÚ Raèa (agilný poslanec Sekerka, všetka èesť mu, by Ťa za to asi ukrižoval) a ku škole na Plickovej
- v špièkách o 1 voz viac
- neskoordinuješ nadväznosť spojov
Všade inde v Európe... Áno, ale aké? Ak si pozrieš http://www.solarisbus.pl/referencje/Lista%20referencyjna%20miejskie_2007.07.31.xls, tak zistíš, že z CNG busov okrem Poľska predali 3 x 12 m do Luley (Švédsko), 1 x 15 m do Košíc, 22 x 15 m do Bratislavy a zhasla fajka. 15 m dokonca nepredali ani v Poľsku, takže s výnimkou košického prototypu sú bratislavské jediné svojho typu. A to už je rok od dodávky do Bratislavy a ani ťuk...
Presne na tom istom mieste sme stali pocas volakej vyluky na L7 so sudruhom Brumtelesom Vtedy bol privolany dispecing a policia. Ako to dopadlo netusim pretoze po prichode vodica sme sa pohli.
Cim viac semaforov, tym viac minuteho benzinu a tym viac tankovania a vdaka tomu viac ke$ cerpackam a to da viac ke$ mestu - simply clever ale pre obcanov je to simply (*****) clever ?
"Generálny investor Bratislavy (GIB), ktorý stavbu zabezpečuje, odstráni aj prebytočnú koľaj na konečnej zastávok električiek číslo 4, 9 a 17 a súčasne na tom mieste opraví aj zničenú cestu. " - uzasne..
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Martin Fundárek
1. Brno síce má všeobecne lepšiu MHD než Bratislava, ale to neznamená, že robia všetko správne. Interval medzi spojmi MHD musí byť taký, aby boli odchody zapamätate¾né, alebo taký malý, aby si odchody nebolo treba pamätať. Takže tých 7 minút nie je problém (hoci ja by som uprednostnil 7+8, tam máš rovnaké odchody každú hodinu a s toleranciou 1 min. si ich aj ¾ahko z jedného vyrátaš). 9 minút je už na zváženie, ja by som ich nebral. 18 minút je bez diskusií mimo.
2. Niektoré linky majú 24 minút kvôli prekladu (91+191 a 84 [preklad s 12-minútovou 83] v lete). Nie som tým nadšený, lepší by bol 20 minút. Každopádne som VE¼MI rád, že DPB postupne odbúral "intervaly" typu 32 minút (53), 33+34 minút (51) a pod.
3. K úèelu sa vyjadrovať nemôžem, nako¾ko si nijaký neuviedol. Ale aspoò niektoré aspekty:
- zlepšenie hodinovej kapacity Raèa-Východné ráno (o 1) a dopoludnia (o 2 spoje), zhoršenie odpoludnia (o 1 spoj); víkend zostáva
- zlepšenie obsluhy Barónky z 20 na 10 min. v špièke, ale pod¾a môjho názoru je 20 min. dostatoèných
- na 65 chceš zlepšiť interval v sedle a cez víkend z 30 na 20 min., ale to nesúvisí so zlúèením liniek
- Raèa získa spojenie so ŽST Vajnory, ktoré je ale na prd (pretože èo stojí vo Vajnoroch, stojí aj na Vinohradoch alebo Predmestí, èasovo je to jedno)
- Východné stratí spojenie k MiÚ Raèa (agilný poslanec Sekerka, všetka èesť mu, by Ťa za to asi ukrižoval) a ku škole na Plickovej
- v špièkách o 1 voz viac
- neskoordinuješ nadväznosť spojov