Na nete som nasiel ze Skoda davnejsie planovala vyrabat trojclankove t-busy (19Tr, 20Tr, 23Tr, Skoda-Ikarus 280 atd.) - neviete ci to este stale planuju?
a načo preboha ďalšiu, keď tam eliny celý deň ? idú v 4-min intervaloch? veď keď chcú ísť do Polusu, nech im vymenia 4 za 12tku...
Re #86563 Technopol: pri zachovani sucasnej 84 a presune 83 do ovsista, by ti ostal subeh 83 a 84 rovnaky ako doteraz od Vlasteneckeho po HoPa, pribudli by 3 spolocne zastavky s 88, ale to by sa dalo riesit presunom 88 k TPD cez Mlynarovicovu, Sustekovu a Bulikovu, skratenim 99 po Muchovo nam.
Takze - ostane cesta EUBA-HoPa, zmizne ti predpokladany subeh 83+88, 88+99, aj 84+99. čo je na tomto zlé?
Mimochodom 95 ma int 3 minuty, sucasny "preklad" 83+84 je o 7-rano na papieri 4 min, realne idu obidve pocas minuty a potom cakas 7 na dalsi bus - co potesi najma ked na Zochovej prestupujes...
odvolávam predchádzajúci príspevok ?
pýtal som sa kvôli tvojmu návrhu spájať 3 elek3čky (ak som správne pochopil). nerobilo by to dobrotu, nezmestili by sa totiž na zastávky. a tiež si nie som istý, či je to legálne možné...
A mám sa pozerať, ako chodí prázdna? Veď ako vidím prázdnu sedmičku, čo vidím dosť často (max obsaditeľnosť 12 cestujúcich), ježia sa mi chlpy z tých jalových kilometrov. Tie vozidlá a vodiči by sa dali celkom dobre využiť inde, kde ich treba ?
"kedze 32-ka sa (ak sa nemylim) nepreklada s nicim inym. " - posledne tri slova. Nepreklada sa s nicim inym ako 33. 133-ku povazujem za 33
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk