si: zas musím len súhlasiť. Tušim všetci ľudia tu dolu normálne uvažujú, že sa dá robiť aj v noci, dokonca aj po 16:00 ešte stále svieti slnko (to keby (ne)kompetentní náhodou nevideli z kanclu). Ale keď sa (ne)kompetentní dostanú do kresiel, odtrhnú sa úplne od reality a nevedia ako to chodí.
Tuším im aj odoberajú časti mozgu, niektorým aj celý a potom tie rozhodnutia vyzerajú ako vyzerajú.
Tuším im aj odoberajú časti mozgu, niektorým aj celý a potom tie rozhodnutia vyzerajú ako vyzerajú.

Nepopieram, naša MHD nie je nijaký zvlášť luxus, ale ohradzujem sa v mene rodinky BUS-vodičov (samozrejme aj ostatných "našich", len s E a T jazdím len veľmi zriedka). Teda: za tých 13 rokov strávených BEUSU "po boku" si dovolím tvrdiť, že sa nájde možno jeden vodič z tých našich približne 500 kusov, ktorý by mal linku..no, viď váš text.A tiež si dovolím tvrdiť, že chce to skutočne to, čomu sa hovorí "láska k práci", jazdiť v našich podmienkach a s našimi vozmi za takúto výplatu. Tým, že i ja mám za sebou síce krátku, ale na skúsenosti bohatú prax za profesionálnym volantom, viem, čo to obnáša - v lete, v zime, v mraze, či v 36 stupňoch v tieni, dávať pozor na kaskadéroch v osobákoch naokolo, stíhať limit a popritom počúvať nadávky spoza chrbta, vstáva každý deň o tretej ráno, lebo výjazd z garáže je o štvtej, prípadne opačne, keď sa končí po polnoci a rodina vás skoro nevidí. A výplata v podstate na úrovni úradníka, ktorého všetky tieto radosti v práci nepostihujú...A môžte mi veriť, chlapi, hoc koľkokrát už sami znechutení, robia, čo môžu... Takže tak..
Pepino
po tyzdni dovolenky som si precital nejake prispevky a problemy ktore tu su sa mi zdaju az neuveritelne. Mal som moznost tyzden testovat MHD v Berline a musim povedat, ze taku fantaziu som este nezazil a to som toho po Europe nacestoval uz dost. Je mi iba smutno, ked si uvedomim, ze na taku uroven sa nedostaneme nikdy. A bohuzial to nie je iba peniazmi, ale hlavne ludmi.
Ak by mal niekto zaujem o nejake info, moze mi napisat na bartas@post.sk
Prajem vsetkym krasne leto