Dobrý deň, ja si ešte trocha rýpnem do slovenských nacionalistov, je historicky známa skutočnosť, že Slovensko bolo pred prvým spojením s českom, malo Slovensko 53 percent životnej úrovne Česka. Tento prepastný rozdiel sa pomaly vyrovnával(jak už tu bolo spomenuté) za T.G.Masaryka. Asi to nebolo šikovnosťou Slovákou. Hovorí sa, že Slovensko bolo brzdou rýchlejšieho českého ekonomického rozmachu, ja bych povedal "NIE BRZDOU, ALE KOTVOU". Všetky fabriky, ktoré na Slovensku boli a sú(síce mnohé krachli) z podstatnej časti vznikli s obrovkou pomocou Česka. To, že Slovensko bolo za pána Tisu nacistické(tiež to tu bolo spomenuté) asi nikto nepoprie. Nemalo z toho žiadne sankcie, to asi bude tiež zásluhou opetovného spojenie s Českom, takže zase nás zachránili. Mimochodom životná úroveň sa fakt vyrovnala až za socializmu, asi zase nie kvôli šikovnosti Slovákov. To, že teraz nie sme maďarsko je tiež jednou zo zásluh Česka. Povedal to aj pán V. Mečiar, keď s ním bol hodinový rozhovor na českom rádiu Frekvence 1, tam ttvrdil, že maďarské vojská boli vytlačené vojskami Českými. To, že Slováci viac oslavovali na hokeji prehru Česka v štvrťfinále s Ruskom, než svoje vlastnú výhru je tiež pravda. Ten kto tvrdí, že Česi našim hokejistom nefandili ten asi vôbec nevie o čom hovorí. Mám informácie z dôveryhodného zdroja, ktoré tvrdia, že už v priebehu finále po Prahe búchali petardy a po konci zápasu strielali v Prahe ohňostroje. To, že niektorí Česi sú k Slovákom nevraživí je asi pracou samotných Slovákov. Tolko nadrbaných robošov zo Slovenska čo chodieva po Prahe k večeru, to sú tí ludia čo robia Slovensku reklamu. Bol som v Prahe pred dvoma týždňami a videl som pred Delvitou na Budějovickej bezdomovcou, ktorí tam predávali Nový Prostor, že pili lahváčky a nehanbili sa za to, že boli Slováci. Ďalšia reklama. A teraz k MHD, to je pekné, že vám Siemens vyrobí Combina 100percent nízkopodlažné na metrový rozchod, nech si ich Blava kúpi. Za 3,5 vyššiu cenu než Ostravský Inekon alebo plzeňská Škodovka na 1435 rozchod. Inekonu ani Škodovke sa nechce vyvýjať podvozky pre Blavu, keď tá by aj tak kúpila 2 električky ročne. To, že ČKD nevyrobila nikdy poriadnu električku je ****vina jak mraky. To by asi nesmela byť v Guinnesovej knihe rekordov, ako fabrika, ktorá vyrobila najviac električiek na svete. Typ T3 je stále najrozšírenejšia električka po celom svete. To, že trolejbusy 21Tr boli zo začiatku poruchové pravda je, ale je to v podstate minulosť dostávajú. Teraz majú docela dobrú spolahlivosť. Mimochodom škoda Ostrov patrí tiež medzi svetových výrobcov. Toť vše.
KLF
No a k tomu rozdelenie, co kde bude premavat - K2S budu na com behat ?