Ad.:d3k0
Ďakujem za opravu
Ďakujem za opravu
Druha vec je http://www.karlsruhe.de/KVV/download/lnp/lnpnetz.pdf schema v pdf, ale k tomu je zase mat dobre mapu Nemecka.
) Karosu.Pekna
Ale myslim ze viacej je sklonenych. Ak sa teraz nieco rekonstruuje, tak vacsinou na kolajnice S49, alebo na zliabkove NT4. Kedze som teraz v robote, tak si nemozem v literature overit presny rozdiel medzi pojmom zvisle a sklonene. Ale su tam aj preirezy jednotlivych typov a tam to je popisane.
Ale myslim ze viacej je sklonenych. Ak sa teraz nieco rekonstruuje, tak vacsinou na kolajnice S49, alebo na zliabkove NT4. Kedze som teraz v robote, tak si nemozem v literature overit presny rozdiel medzi pojmom zvisle a sklonene. Ale su tam aj preirezy jednotlivych typov a tam to je popisane.
si
Ja by som tiez celkom rad vidiet v BA hybrid medzi elektrickou a zeleznicou, urcite by to slo dosiahnut, aj ked asi stalo by to vela namahy vtesnat prislusne mestske vlaky (elektricky) do premavky na zeleznici, pretoze tratove useky ktore by boli pre takuto dopravu najzaujimavejsie su zarovan aj navacsmi dopravne zatazene (jeden je smer na Brno, druhy na Zilinu), o nieco menej zatazena trat je smerom na Galantu a asi najmenej zatazene su trate na wieden (tato by mohla byt dost zaujimava, ale znamenalo by to vyuzivat az 3 rozne napajacie sustavy), na Hegyeshalom (Madarsko) a na Komarno (tato nie je ani elektrifikovana). Posledne 3 su jednokajky.
Jednoznacne velky prinos by mali trate smerom na Malacky (Brno), Trnavu (Zilina) a Galantu, z tychto smerov dochadza denne dost velke mnozstvo ludi prevazne spojmi SAD
PS: ja osobne som uz napriklad spekuloval aj o zmene trakcneho napajania na 1.5 alebo 3 kV, co by sice po technickej stranke bolo este narocnejsie na realizaciu ako zmena rozchodu, ale malo by to vyhodu moznosti prenasat vyssie vykony cez tie iste prierezy vodicov (TEZ ma trakcne napatie 1.5 kV)