Cena električiek zo Šumperku prevyšuje 12 mil. Sk (neviem presne, ale údajne je to okolo 14 mil.). KT4 sú mnohonásobne lepšie, ako K2S. O K2Skách som získal záporné mienenie prednedávnom v Brne, keď som videl, v akom sú stave tamojšie K2R, čo je vlastne skoro to isté. Po čase sa bežne stáva, že napr. napojenie nového čela hrdzavie a odlupuje sa farba. Keď už rekonštrukcia "kačice", tak radšej také niečo, ako bude 7085, samozrejme, ak to nebude trvať 3 roky. V Brne si takéto rekonštrukcie robia sami a vyzerá to perfektne. Navyše je to aj omnoho lacnejšie, ako K2S, tak kde je problém - asi v schopnostiach pracovníkov ústredných dielní, inak to nevidím. Podľa môjho názoru pri kapacite dielní by sa mohlo chrliť minimálne 5 rekonštrukcii za rok (a to hovorím minimálne). Ide len o to, aby sa to rozhýbalo a pri súčasnom stave .......
d3k0
9Trky stoja vonku preto, lebo vnútri nie je pre ne miesto. Flek, kde stáli, by mal byť voľný a ak by tam bola bývala prišla nejaká kontrola, tak by Hroboňka mala pekný priekak. Okrem toho, taký voz č. 152 pod strechou viac stratil ako získal, lebo bol "pekne" oškvarený. 6616 asi pôjde do šrotu, konečne mám vyvolané fotky, ktoré som robil dva dni po požiari. Keď Spectre bude môcť scannovať, tak pôjdu na web.