Reakcia na: bwd #80925:
Ježiši kriste, to vážne chceš aby chodili autobusy po korze??? To nevieš prejsť pešo? Vieš, o koľko väčší je celý 1.okres Viedne od nášho historického centra??? Je veľký asi tak, ako náš celý 1.obvod, napríklad od Hradu až po STU.. A vo Viedni na takej vzdialenosti jazdia 3 linky, u nás asi 20 liniek !!! A celá cesta od Zochovej k Redute je asi tak dlhá ako Kärtnerstrasse. A po Kärtnerstrasse takisto nechodia autobusy a musíš ju prejsť pešo.. Mal by si napísať na viedenský magistrát, aby tam dali autobusy.. ?
Valec
Tým že sa doprave prd rozumieš som myslel nasledovné:
1. Ako môžu zastávky liniek na seba nadväzovať? Nadväzovať na seba môžu linky, či spoje na nich, ale zastávky?
2. Pojem tarifikácia sa používa tak v oblasti telekomunikácií, ale nikde v dopravnej teórii také slovo nenájdeš. Predpokladám, že si tým myslel TARIFU. A len tak na okraj, aký je rozdiel (okrem cien) medzi pražskou a bratislavskou?
Ja netvrdím, že prestup na Kolárovom námestí je vynikajúci, ale určite si nepredstavujem riešiť to tak, že trolejbusom pridám ešte aj zastávku Nám. 1. mája. Detto platí pre zastávky VŠ Manažmentu a Kolmá. Problém zastávok treba riešiť komplexne (zlučovanie, presunutie...) a nie ich zahusťovaním a pridávaním.