Reply on: bwd #80926:
Už vidím ako sa autobusy prepletajú po Michalskej pomedzi tie zastupy chodcov a hlavne popod Michalskú bránu ako prejdú. ?
Tak napriklad ak mas na linke 94 k dispozicii n vozidiel pri intervale i, kludne ju mozes predlzit hoci aj do Cunova - ale potom nie je tazke prist na to, ze interval i sa zmeni na interval i+x, ktory dokopy uz rozhodne nebude 4-minutovy
Ak by si chcel zachovat interval i, potom by si potreboval n+m vozidiel, a som veru zvedavy, odkial by si tych m vozidiel (a cca 2*m vodicov) teraz zobral 
Valec
Tým že sa doprave prd rozumieš som myslel nasledovné:
1. Ako môžu zastávky liniek na seba nadväzovať? Nadväzovať na seba môžu linky, či spoje na nich, ale zastávky?
2. Pojem tarifikácia sa používa tak v oblasti telekomunikácií, ale nikde v dopravnej teórii také slovo nenájdeš. Predpokladám, že si tým myslel TARIFU. A len tak na okraj, aký je rozdiel (okrem cien) medzi pražskou a bratislavskou?
Ja netvrdím, že prestup na Kolárovom námestí je vynikajúci, ale určite si nepredstavujem riešiť to tak, že trolejbusom pridám ešte aj zastávku Nám. 1. mája. Detto platí pre zastávky VŠ Manažmentu a Kolmá. Problém zastávok treba riešiť komplexne (zlučovanie, presunutie...) a nie ich zahusťovaním a pridávaním.