Viem aka by mala byt zmena v doprave, tam kde su klbove vozidla by som nasadil kratsie, lebo niektore su prazdne a v nahustenom intervale, napriklad na linku 20 by som nasadil v spicke klbove vozidla a v sedle kratke v 20 minutovych intervaloch, linka 59 z Racianskeho myta do Race idu 2 za sebou a poobede su prazdne - nasadit kratke autobusy alebo dat 30 minutove intervaly, linka 21 to iste a niektore linky by som zrusil, ktore su zbytocne.
A potom sa necudujme preco sa stazuju, ze nemaju vozidla.
Linka 94 by mala chodit v 10minutovych intervaloch atd. ?
Lenže nehovorím o výhybke na Radlinského ale na Vazovovej smerom na Radlinského! Chápeš? tá výhybka čo je pred barom Barbar. A funkčné? ? čo je dnes funkčné? To čo ti nepadne na hlavu a nezabije ťa alebo to po čom môžu eliny jazdiť ešte aspoň maximálkou 10km/h? Nehas čo ťa nepáli, asi tak, že?
A mimochodom ostatné výhybky (na ul. Radlinského) boli menené pri rekonštukcii koľajového zvršku na ul. Radlinského. DPB ešte chce inštalovať digitálne ovládanie výhybky z Radlinského na Vazovovu, možno pri výluke pri Cíferi na víkend odstavia aj Račiansku a namontujú tam digitál.
Aha, čiže DPB, keď si objednal rekonštrukciu koľajovej trate, prečo by mal meniť stĺpy a zastávky? Však je to funkčné a ešte pár rôčkov bude. Odborníku...
to bolo mozno preto ze ovsistianskej skole skracovali vyucovanie preto chodili plne...ale mas pravdu zisiel by sa lepsi interval hoci aj v sedle chodia zdvojene potom polhodinu niic..
Dúfajme. No inak čakal som,že aj zastávky obmenia, že im dajú ten nový povrch a tie výrezy v dlažbe pre nevidiacich. To, že tam nechali tie staré obrubníky ma dokonale zarazilo! Inak mohli aj vymeniť tie stĺpy a vedenie ukotviť na stĺpy a nie na budovy. Čo už. Stalo sa ?
Inak mám výhrady voči intervalu 68 a 70 v sedle! Pre porovnanie. Dnes som šiel v čase asi tak 11:00 až 12:30 linkami 70 a 68. Obe sú obsluhované kĺbovými autobusmi pri 12 intervale v sedle. Načo? Na 70 by stačil aj 15min a ušetrené vozidlá by mali ísť na 68. Tá išla tak narvaná, že proste otras. Ťažko opísať...
Kto z Vás videl tú "zrekonštrovanú" trať na Vazovovej? Totálne odfláknuté. Vymenili len výhybku Vazovova - Krížna a Vazovova - Radlisnkého nechali tak. ? dúfam, že naše elinky neskončia ako tie Kyjevské... ?
Ani mne tá VŠ Manažmentu nešmakuje. Keby mi niekto povedal ten názov, tak dodnes netuším, kde je. Navyše je to súkromná inštitúcia, a tým duplom by sa nemala vyskytovať v oficiálnom názvosloví. EU je štátna, a skoro každý vie kde je, tá je OK, ale toto...
A hlavne by mohli konečne zmiznúť tie nezmyselné, mätúce, a úžasne informačne hodnotné názvy typu Kooperativa, Wüstenrot, Siemens a podobne, ktoré každý ovláda, kde sa nachádzajú, a hlavne ich tak každý volá... #grcajúci_smajlík#
Hádam jediná výnimka je Technopol, ktorý "zľudovel", a je OK aj napriek tomu, že si ten názov firma dávno neplatí...ale ak by sme zaviedli striktnejšie pravidlá, nemal by som nič ani proti pôvodnému názvu Kutlíkova, a aj ľudia by to myslím prijali...:-)
Nevolala sa inak "Mlynská dolina" pôvodne dnešná zástavka "Patrónka"?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Solider