Reakcia na: S499.1023 #78648:
Mohli by už zverejniť aj to koľko taký lístok bude stáť, či držitelia električeniek ho budú mať lacnejší. Predpokladám, že aj tak tam bude väčšina čiernych pasažierov a nakoniec nočáky vrátia do pôvodného stavu, lebo nebudú peniaze na SBS (neverím, že sa podarí zabezpečiť, aby tam radšej bola Mestská polícia)...
Keď tam budú midibusy (Sory) behať všade, bude zabezpečená ich náväznosť na Hlavnej stanici (resp. iných prestupných uzloch ak budú)? Aký interval asi budú mať, čo myslíte?
Peon
Oceňujem, že L128 už na rozdiel od minulého roka ukazuje na vnútornom transparente zastávky a dokonca tam preblikáva aj "ZASTÁVKA JE NA ZNAMENIE".
Keď som sa cca pred rokom pýtal, prečo L128 len fixne ukazuje linku a cieľovú zastávku, niekto mi tu tuším vysvetlil niečo v tom zmysle, že kvôli možným veľkým meškaniam (nakladanie / vykladanie bicyklov) sa to nedá. Ako to, že zrazu sa to už dá?
Dobré, že tento rok v smere do DNV má už zastávku aj na Šafárikovom nám. - vtedy cez ňu prechádzala bez zastavenia. Ale stále nechápem, prečo v Dúbravke má zastávky blízko pri sebe ("Drobného", "Švantnerova"), nebolo by logickejšie "OD Saratov" a "Damborského"? Ale mne vyhovuje súčasný stav. ?
Zaujímalo by ma, či je na 128-ke využívaná zastávka "Hroboňova". Čo som si minulý rok všimol, vodiči tam ani len nepribrzdili... Neviem ako je to teraz.
Takisto aj pri nočákoch v minulosti pokiaľ viem vnútorné transparenty zastávky neukazovali (keď už denné linky ukazovali) a neskôr už začali ukazovať.
Ozaj, aký náskok (oproti CP) je povolený na linkách? Osobitne cyklobus a nočáky ma zaujímajú.