Už ma do šialenstava privádza, žu ako vôbec môže kĺbový trolejbus mať cez víkend 10-minútový preklad s krátkou rozpadnutou Karosou, ktorá ide už na 70% plná z Hlavnej stanice na sídlisko s 30 000 obyvateľmi... ☠ najmä keď cez víkend nie je nedostatok autobusov, ktoré by mohli robiť posilu.
Dnes na Molecovu prišla na 70% naplená 32. Zatiaľ čo autobus sa naplnil na 110%, na zastávke ostalo minimálne 60% ľudí, ktorí môžu po niekoľkých minútach strávených na zastávke, čakať ďalších 10 minút.
Ani by ma to tak nenasieralo, keby napríklad tých 20 000 "telesne postihnutých" obyvateľov petržalských Lúk VIII furt a stále nepindala na tú ich "otrasnú" dopravu, kde im už nechodí 6 liniek obsluhovaných kĺbovými autobusmi, ale už iba tri kĺbvé + jedna krátka... ? ? ? ☠ ? ? ? ? ?
Dnes večer prišiel na 1. kolónu autobusov na testovanie v Bratislave autobus typu Karosa Citelis 18m CNG, ktorý je zapožičaný zrejme na pol mesiaca. Zajtra by sa mal objaviť na linke.
Vie mi niekto povedat KTO rozhoduje o tom, kde budu BUS pruhy? Ako to rozhodovanie cele prebieha? Ale potrebujem presne vediet. Ci o konkretny BUS pruh ziada DP, ci si to mesto zriaduje aj bez ziadosti DP...
Mimochodom, taky detail pre toho kto robi mapy liniek tu na iMHD: Co tak odstanit 155-ku? Od zajtra je vyluka, takze tipujem ze bude nova mapa, tak pri tej prilezitosti by mohla ist prec kedze nepremava.
A este som chcel, ze bud odstrante mapu elektriciek, alebo ju aktualizujte, lebo tu mate este staru s 6-kou, bez 13-ky a starou 1-kou.
Co sa tyka vozov ak by sa kupili (ako sa planuje) nove vozy a zaroven rekonstruovali T3 a K2 tak by to mohlo celkom fungovat..
Re #76487 Dunčo: V prvom rade daj pokoj s 8-minutovym intervalom. Dalej, nechapem preco cislovanie nedas do radu. Ano, je fajn ked zostane stare cislovanie pre rovnake / podobne linky (aj v mojom navrhu som sa o to snazil), ale ked robis nove linkovanie tak to davaj do radu.. Co sa tyka samotneho linkovania, je to fajn az na to ze L9 do Dubravky az tak netrepa.
Také "intervaly" mali v tom čase prakticky všetky linky. Niečo také, ako pravidelnosť, vtedy prakticky neexistovalo, hlavne pri dlhšom intervale. Proste "ako to vyšlo".
ja osobne som v Petrzke postradal 81ku... bol to spoj co spajal 3 stredne skoly, par zakladnych, stanicu a kulturne centrum... ale inak je linkovanie dobre v petrzke
A neodpustím si k téme priamych spojení na Hlavnú stanicu. Každý pondelok ráno okolo 6:45 tam z Petržalky cestujem. Autobus linky 93 príchádza na Zochovu obsadený asi tak 60-80 cestujúcimi. Prichádza k prvej veľkej výmene cestujúcich (počet vystupujúcich a nastupujúcich je približne rovnaký cca 30). Na Hodžovom námestí vystúpi asi tak 30 cestujúcich, nastúpia tak maximálne 2-3. Na SAV vystúpi takmer celý autobus a na stanicu nás ide už len cca 10. Je teda potrebné, mať pre týchto 10 cestujúcich (a to neviem či vôbec išli z Petržalky) priamu linku?
Ja by som k L 14 len dodal, že bola prvou električkovou linkou, ktorá bola po roku 1989 zrušená. Jazdili na nej ak si dobre pamätám sóla a chodila len cez týždeň, takže asi tak.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
intony
Dnes na Molecovu prišla na 70% naplená 32. Zatiaľ čo autobus sa naplnil na 110%, na zastávke ostalo minimálne 60% ľudí, ktorí môžu po niekoľkých minútach strávených na zastávke, čakať ďalších 10 minút.
Ani by ma to tak nenasieralo, keby napríklad tých 20 000 "telesne postihnutých" obyvateľov petržalských Lúk VIII furt a stále nepindala na tú ich "otrasnú" dopravu, kde im už nechodí 6 liniek obsluhovaných kĺbovými autobusmi, ale už iba tri kĺbvé + jedna krátka... ? ? ? ☠ ?