Staviam sa na stranu obhajcu ťažko skritizovaných ik435-tiek-som toho názoru, že ich kúpa bola (vzhľadom na finančnú situáciu DP) asi tým najlepším riešením-i z toho uhla, že s Ikarusmi ako značkou náš podnik má dlhoročné (a povedzme si, nie najhoršie) vzťahy.Čo bola možnosť hovoriť s chlapmi, ktorí mohli porovnať jazdné vlastnosti všetkých jazdených typov kĺbákov u nás, myslím, že hocktorý z nich by sa na výmenu svojho voza za 435-ku nenechal dlho prosiť...
A čo sa týka hlučnosti, mám dojem, že asi najburácavejší bol (z automatík) asi Solaris, a tiež nízkopodlažáky 1701 a 1702. TAMy sú hlučnejšie ako B741 a ik435-ale skúste sa povoziť povedzme s takou 1510-kou (ik283) a aj ten najhlučnejší TAMBUS vám bude pripadať ako uspávanka...:)
A čo sa týka hlučnosti, mám dojem, že asi najburácavejší bol (z automatík) asi Solaris, a tiež nízkopodlažáky 1701 a 1702. TAMy sú hlučnejšie ako B741 a ik435-ale skúste sa povoziť povedzme s takou 1510-kou (ik283) a aj ten najhlučnejší TAMBUS vám bude pripadať ako uspávanka...:)
.
Beus
Andrej: ta udrzba je prave u nas kamen urazu - u nas fakt potrebujeme vozy, ktore vydrzia byt neudrziavane a s minimalnou poruchovostou
Co sa tyka alternativ, existuje viacero - Karosa (ci uz B951/961 alebo CityBus), TAM, Solaris, ... Ku kazdemu sa daju najst nejake vyhrady, samozrejme, ale myslimze Ikarus patri k tym horsim moznostiam.
No nic, padam domof, takze odpovedat uz dnes nebudem