No viem, ale tie fotky, co su tam... no comment
.
V dielnach, kde ich opravuju (najma na 4.kolone) by Ti vedeli rozpravat... 
To, ze boli o cosi lacnejsie ako porovnatelne typy inych vyrobcov, sa nam uz stihlo vratit v tom, kolko sa preinvestovalo do ich oprav (kazdy novy nahradny dielec - slusna kopka penazi, a je ich tam neurekom)

Ale je tam aspon perspektiva plynovych klbovych karos
A hlavne Ti gratulujem k najlepsiemu veducemu prevadzky spomedzi autobusarov, nebyt jeho, tak v tej vozovni garazuje uz fakt len kopa srotu
Ako sam hovori - on si ludi vybera, a je to na tej prevadzke vidno. (A kupenie tych 435-iek bola chyba, ktoru si sam uznal, teraz sa s nimi morduje.) Takze vela zdaru a vela stastnych kilometrov na 4.kolone
. Ja som to skor myslel, ze napr. tu v BA by nebolo zle, z hladiska principu - proste po centre sa pohybovat "pomaly" po povrchu elinou, metrom, alebo niecim podobnym pod zemou sa dostanes rychlo z centra prec, ci naopak.
Beus
Andrej: ta udrzba je prave u nas kamen urazu - u nas fakt potrebujeme vozy, ktore vydrzia byt neudrziavane a s minimalnou poruchovostou
Co sa tyka alternativ, existuje viacero - Karosa (ci uz B951/961 alebo CityBus), TAM, Solaris, ... Ku kazdemu sa daju najst nejake vyhrady, samozrejme, ale myslimze Ikarus patri k tym horsim moznostiam.
No nic, padam domof, takze odpovedat uz dnes nebudem