Turbo: Sadni do lubovolneho ik435 dozadu, hned oproti zadnym dveram do tej 4ky sedadiel (2+2) a skus priblizit ruku k tomu vykurovaciemu telesu. Ak to nebude kurit, mozes sem rovno hodit evidencko toho voza... V zime som zazil uz celkom slusne vykurene aj v dlhej karose, ikaruse 28x aj TAMe (z mnozstva tepla asi v tomto poradi), akurat je to dost zriedkave... (dovod netusim)
Lahsie sa nastupuje leda ak tak do ik412, ale to keby si bol byval na tej piatkovej vystave, tak by si sa aspon dozvedel ze doteraz na tom odstranovali rozne konstrukcne nedostatky (hovoril to vodic ktory ma ten voz prideleny a ktory sa stara o to, aby to vobec jazdilo a vyzeralo tak ako vyzera, pritom ten vodic vobec na ten voz nenadaval, len hovoril co si s ktorym typom vozidla ako uzil...)
Korozia na karosach... skus postavit von na poveternostne vplyvy hoci aj najdrahsi model BMW, jazdit s nim kazdy den, v mraze, dazdi, za slnecna pri iba tej najnevyhnutnejsej udrzbe a ver ze aj taketo vozidlo ti zhrdzavie. Na karosach tie hrdzave miesta uz kricia (ale tie karosy maju v priemere 10 rokov), na starych ikarusoch najdes tiez uz platane plechy z dovodu ze tie povodne boli uz derave, TAMy hrdaveju tiez, ale pomenej a neni to na nich vidiet, tym sa vsak obcas ujde neaky nater (reklama)...
Elektronika vo vozoch: TAMy maju uz v sebe tiez vela elektroniky a sranda je ze jazdia vcelku spolahlivo na rozdiel od serblov4x5...
26xx: ma z cisto osobneho hladiska len tesi, pretoze prevazne chodim linkami (autobusovymi) vypravovanymi z druhej kolony:-)) aspon tam budem stretavat menej serblov :-))
Kupa ik4x5 bola v danej chvili a situacii tym mensim zlom a na mieste DP by som bol byval postupoval rovnako (teda by som ix bol byval kupil), to ale neznamena ze to bola dobra kupa, bola to ale v danej chvili jedina mozna kupa vzhladom na to ze neboli peniaze a jedina moznost ako ich ziskat bol uver na ktory poskytla zaruky madarska vlada (peniaze im pritom v podstate ostali doma, kiez by sa tak spravali aj nasi politici)
Lahsie sa nastupuje leda ak tak do ik412, ale to keby si bol byval na tej piatkovej vystave, tak by si sa aspon dozvedel ze doteraz na tom odstranovali rozne konstrukcne nedostatky (hovoril to vodic ktory ma ten voz prideleny a ktory sa stara o to, aby to vobec jazdilo a vyzeralo tak ako vyzera, pritom ten vodic vobec na ten voz nenadaval, len hovoril co si s ktorym typom vozidla ako uzil...)
Korozia na karosach... skus postavit von na poveternostne vplyvy hoci aj najdrahsi model BMW, jazdit s nim kazdy den, v mraze, dazdi, za slnecna pri iba tej najnevyhnutnejsej udrzbe a ver ze aj taketo vozidlo ti zhrdzavie. Na karosach tie hrdzave miesta uz kricia (ale tie karosy maju v priemere 10 rokov), na starych ikarusoch najdes tiez uz platane plechy z dovodu ze tie povodne boli uz derave, TAMy hrdaveju tiez, ale pomenej a neni to na nich vidiet, tym sa vsak obcas ujde neaky nater (reklama)...
Elektronika vo vozoch: TAMy maju uz v sebe tiez vela elektroniky a sranda je ze jazdia vcelku spolahlivo na rozdiel od serblov4x5...
26xx: ma z cisto osobneho hladiska len tesi, pretoze prevazne chodim linkami (autobusovymi) vypravovanymi z druhej kolony:-)) aspon tam budem stretavat menej serblov :-))
Kupa ik4x5 bola v danej chvili a situacii tym mensim zlom a na mieste DP by som bol byval postupoval rovnako (teda by som ix bol byval kupil), to ale neznamena ze to bola dobra kupa, bola to ale v danej chvili jedina mozna kupa vzhladom na to ze neboli peniaze a jedina moznost ako ich ziskat bol uver na ktory poskytla zaruky madarska vlada (peniaze im pritom v podstate ostali doma, kiez by sa tak spravali aj nasi politici)
Beus
Andrej: ta udrzba je prave u nas kamen urazu - u nas fakt potrebujeme vozy, ktore vydrzia byt neudrziavane a s minimalnou poruchovostou
Co sa tyka alternativ, existuje viacero - Karosa (ci uz B951/961 alebo CityBus), TAM, Solaris, ... Ku kazdemu sa daju najst nejake vyhrady, samozrejme, ale myslimze Ikarus patri k tym horsim moznostiam.
No nic, padam domof, takze odpovedat uz dnes nebudem