ufo> 1. kolona uz linku 82 nerobi, takze tam uz jazdit nebudu...jazdia vacsinou do devinskej (20,22,27) a na linke 91...

ale zas tie poruchy u Ik435 nie su sposobene tym, ze by o ne nebolo starane, to su v podstate konstrukcne nedostatky (vacsinou).
cafte sa
.
V dielnach, kde ich opravuju (najma na 4.kolone) by Ti vedeli rozpravat... 
To, ze boli o cosi lacnejsie ako porovnatelne typy inych vyrobcov, sa nam uz stihlo vratit v tom, kolko sa preinvestovalo do ich oprav (kazdy novy nahradny dielec - slusna kopka penazi, a je ich tam neurekom)

Ale je tam aspon perspektiva plynovych klbovych karos
A hlavne Ti gratulujem k najlepsiemu veducemu prevadzky spomedzi autobusarov, nebyt jeho, tak v tej vozovni garazuje uz fakt len kopa srotu
Ako sam hovori - on si ludi vybera, a je to na tej prevadzke vidno. (A kupenie tych 435-iek bola chyba, ktoru si sam uznal, teraz sa s nimi morduje.) Takze vela zdaru a vela stastnych kilometrov na 4.kolone
. Ja som to skor myslel, ze napr. tu v BA by nebolo zle, z hladiska principu - proste po centre sa pohybovat "pomaly" po povrchu elinou, metrom, alebo niecim podobnym pod zemou sa dostanes rychlo z centra prec, ci naopak.
. Ale podstatnejsie je to, ze eliny a metro su na rozne ucely - by som povedal. Take metro moze mat hypoteticky v BA, resp. v centre par zastvok iba - 3-5, ale taka elina ich ma a moze mat "neobmedzene" teda, ze elina je na kratke trasy, kdezto metro je na dlhe (nie ze by sa to nedalo vhodne kombinovat, ale v londyne ked uz maju metro /jedno z najstarsich/ by bolo blbe, keby ho zrusili :D)
N/A