ufo> 1. kolona uz linku 82 nerobi, takze tam uz jazdit nebudu...jazdia vacsinou do devinskej (20,22,27) a na linke 91...

ale zas tie poruchy u Ik435 nie su sposobene tym, ze by o ne nebolo starane, to su v podstate konstrukcne nedostatky (vacsinou).
cafte sa
.
V dielnach, kde ich opravuju (najma na 4.kolone) by Ti vedeli rozpravat... 
To, ze boli o cosi lacnejsie ako porovnatelne typy inych vyrobcov, sa nam uz stihlo vratit v tom, kolko sa preinvestovalo do ich oprav (kazdy novy nahradny dielec - slusna kopka penazi, a je ich tam neurekom)

Ale je tam aspon perspektiva plynovych klbovych karos
A hlavne Ti gratulujem k najlepsiemu veducemu prevadzky spomedzi autobusarov, nebyt jeho, tak v tej vozovni garazuje uz fakt len kopa srotu
Ako sam hovori - on si ludi vybera, a je to na tej prevadzke vidno. (A kupenie tych 435-iek bola chyba, ktoru si sam uznal, teraz sa s nimi morduje.) Takze vela zdaru a vela stastnych kilometrov na 4.kolone
. Ja som to skor myslel, ze napr. tu v BA by nebolo zle, z hladiska principu - proste po centre sa pohybovat "pomaly" po povrchu elinou, metrom, alebo niecim podobnym pod zemou sa dostanes rychlo z centra prec, ci naopak.
. Ale podstatnejsie je to, ze eliny a metro su na rozne ucely - by som povedal. Take metro moze mat hypoteticky v BA, resp. v centre par zastvok iba - 3-5, ale taka elina ich ma a moze mat "neobmedzene" teda, ze elina je na kratke trasy, kdezto metro je na dlhe (nie ze by sa to nedalo vhodne kombinovat, ale v londyne ked uz maju metro /jedno z najstarsich/ by bolo blbe, keby ho zrusili :D)
Turbo
Električky opäť v Londýne
Električky sa majú vrátiť do ulíc centra Londýna po prvý krát po päťdesiatich rokoch. Na stavbu sa ráta s rozpočtom 500 miliónov libier. Londýnsky starosta Ken Livingstone dal zelenú dvom tratiam. "The West London Tram" bude jazdiť po západnom Londýne, vynaloží sa na ňu 200 mil. Ł. a má byť dokončená do roku 2009. "The River Cross Tram" za 300 mil. Ł bude križovať mesto zo Severu na Juh a prevádzka by sa mala začať v roku 2011.
122 miliónov cestujúcich
Očakáva sa, že električky odvezú 122 miliónov cestujúcich každoročne. Je to návrat tohto typu dopravy do ulíc centra mesta po prvý krát od Júla 1952. Na financovanie sa použijú súkromné aj verejné prostriedky a cieľom stavby má byť zníženie dopravných zápch, zatraktívnenie hromadnej dopravy a obnovenie mestských častí v hlavnom meste. Električky sú súčasťou 560 mil. Ł balíka určeného k inovácii hromadnej dopravy z dôvodu vyšších nárokov na prepravu.
Rýchlejšia doprava
Starosta dúfa že cestujúci presadnú zo svojich áut na električku a chce zopakovať úspech, aký dosiahla "Croydon Tramlink" na južnom okraji Londýna. Povedal, že električky budú rýchlejšie a spoľahlivejšie v týchto častiach mesta, ktoré trpia dopravnými zápchami. Bude rokovať z vládou, aby dosiahli čo najrýchlejšieho dokončenia stavby. Súčasťou balíka na inováciu hromadnej dopravy sú
aj dve autobusové linky, ktoré majú byť sprevádzkované v rokoch 2006 a 2008.
zdroj: BBC, skrátené