Ježíííš, 99 do Lamača ? ? ?
Ale páčia sa mi tam linky 52, 56 (tu by sa zlúčením ušetrili vozy). 92 (cez Karlovu Ves by to bolo rýchlejšie). Okrem toho to ale nie je nič moc.
Iba na mesiac, škoda Výluka Vazovova (ktorej skoro nič nie je, ale zrejme ju je treba spriechodniť aj pre IGK, lebo je to asi posledné miesto v BA, kde sa ako-tak dodržiava zákaz vjazdu)
A ani Štúr, ani SNP, ale SNP-Tunel-nábrežie-Jesenského a nazad
Hurá, v pondelok konečne rozkopú električkovú trať pred mojou školou. Patrilo by sa aj tú v úseku Legionárska - Trnavské mýto - Miletičova, lebo tam je to otras.
Ten Karosa Cabriolet sa aj niekde využíva? Bol už napr. objednaný na niečo?
Je reálne, aby sa mimoriadne objavil aj na nejakej bežnej linke? Napadá mi teraz jedine 43-ka na Železnú studničku, ale tam by to bolo v rozpore s filozofiou vypravovania CNG vozov...
A ja by som chcel 33 naspäť na Šafranovu, lebo je tam Jednota a ešte k tomu za pekného počasia sa 10 minút peknou prechádzkou odtiaľ dostanem k babke. ?
Re #76342 Maxc: Tvoju požiadavku na 62 by som čiasotčne uspokojil, ak by ma ako 10 ročného k tomu pustili. Som vtedy vymyslel linku 27 s trasou Molecova, Hany Meličkovej, Jamnického (vtedy tam býval dobrý kamarát, tak som mu chcel dopriať linku ? ), Majerníkova, Kuklovská, Karloveská, Hanulova, Talichova, Vendelínska, Pod záhradami, Štepná, Pri kríži, Saratovská, Eisnerova, Istrijská, VW. Interval: (12/20/12/25//20).
Keď šoto, tak šoto ? . Kašľať na pôvodné obsadenie vozidlami, ale ja chcem Sanosy na pôvodné linky 213 a 214! A na celú výpravu! Však neajké karosérie kúpia v ex-Juhoslávii a elektrovýzbroj vykuchajú z pätnástiek.
Ani to neštuduj, riskuješ ohlúpnutie Ale ak chceš dostať kŕče v bránici a brušnú svalovicu, odporúčam si pozrieť jeho odporúčanú trasu L79 a L99
Re #76337 fobust: Hm, to fakt ? Ešte aj takým fontom to je... fakt mohli zvoliť trošku iný design toho nápisu...toto rozhodne nevyzerá reprezentatívne...
Max: jj, 44 bola výborná linka, žiadam obnoviť, a nasadiť na ňu vozidlá 3115 a najmä 3136 (znalí vedia prečo, a pre neznalých - tie vozy mali medzimestský (rýchly) diferenciál ) A tiež si prosím obnoviť pôvodnú linku 37 z Technopolu cez pol Petržky, Nivy, Račko, SAV, Kramáre a Patrónku do Dúbravky, aj s pôvodnými vozidlami (3103, 3112, 3127, a spol.) ? ?
Určené spoje L9 chodia až do Dúbravky. No a k tej L13 - ak to bolo ráno, tak to mohlo byť kvôli poruche električky na Obchodnej - viac Dispečerské fórum. ?
Neštudoval som to podrobne, ale niektoré veci sú tak otrasné až to bolí. Napr. tá L24 úplne zbytočná - to radšej posilniť L21. Alebo L68 k Nemocnici Ružinov cez Trnavské Mýto - radšej pri Trhovisku prestúpiť na L50 alebo na Záhradníckej na električky. ?
ja zas nostalgicky spominam na 114ku... ako chodila z Rendeza na Trnavske a mala zachadzku k Milexu.... vtedy to bola jedna budova podniku a jedna budova panelaku niekde presne v poli pri zlatych... teraz tam vedie stvorprudovka a naokolo je palace shoping, tesco a soravia
jj, 44ka bola skvelá linka, ako malý som sa tým vozieval - z Hl.st. až do Iuventy na nejaký krúžok, krásna vyhliadková jazda cez Mlynskú dolinu a Kramáre... dnes by som šiel do Iuventy asi inak, ale holt bola neprestupná tarifa. Ale už vtedy som tiež premýšlal, že by mohli tú 62ku predĺžiť po Kuklovskej až po Iuventu, alebo do Dúbravky. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Dunčo