Reakcia na: ivanbuto #75490:
Presne tak, súhlasím. To, že je niekto v nejakej oblasti laik, neznamená, že nemôže vymyslieť nič dobrého - a naopak, to, že je niekto odborník, neznamená, že nemôže niečo zorať. Spomínam si, ako sa po dobudovaní tunela "odborne" presmerovali električky 1 a 5 do tunela a odborníkom vtedy akosi uniklo, že linky 4 a 9, ktoré zostali na nábreží, jazdia len do cca 20.00. Asi tri dni to riešili odklonom 5-ky a potom bola predĺžená premávka na linke 4 (S499 si možno spomenie na dispečerák s večernými odchodmi dorobenými opravným lakom a písacím strojom).
Ani nové linkovanie autobusov nebolo bez chýb (pozri Dunčo #75492) a muselo sa upravovať. Teória je síce pekná vec, ale ľudia sa niekedy podľa nej nesprávajú. Nemožno sa preto uzatvárať do akejsi sekty "Nekecajtenámdotoho" a akékoľvek pripomienky od verejnosti hádzať do koša len preto, že pisateľ nepriložil diplom z VŠDS.
El Sergio
Skúsim ti to vysvetliť pomaličky, aby si tomu aj ty porozumel:
- nastúpim na Bradáčovej na 99 (zatiaľ stíhaš)
- vystúpim z 99 na ŽST Petržalka na Kopčianskej (stále v pohode, teraz prídu rozhodujúce momenty!)
- vojdem do staničnej budovy
- podídem k okienku, kde si vypýtam spiatočný lístok z Hlavnej stanice
- zaplatím za lístok
- prejdem podchodom zo staničnej budovy na zastávku ŽST Petržalka na Panónskej
- nastúpim na 93 (je to tá 93, na ktorú by som čakal na Jiráskovej, keby som tam vystúpil, čiže žiadne zdržanie)
- prídem na Hlavnú stanicu
- spokojne si s lístkom vo vačku prefrčím staničnou halou (zatiaľ čo fronty od pokladníc siahajú až ku vchodu) a nastúpim na vlak
POCHOPIL SI TO KONEČNE?! ?