Reakcia na: Dunčo #75515:
Tak ja ti k tej tvojej 83 dodám zopár ďalších námietok:4 minútový interval v špičke a 7,5 v sedle ti na Štepnej a Žatevnej neprejde - otrasy, proti ktorým tam už teraz obyvatelia protestujú.
Takisto zbytočne hustý interval (nemôžem to tvrdiť s istotou, ale mám pocit, že asi treba trochu preferovať električky) v Dúbravke. Veď dnes je tam myslím preklad 34/83 šesť minút. V úseku Pri kríži - Drobného je ten interval úplne od veci.
Dlhá trasa bez prestávky. Ako sa tu písalo až 1:25. Myslíš, že prečo prestávkujú teraz 83 na Dostihovej dráhe? Existujé také že Zákonník práce a vodiči MUSIA mať adekvátne prestávky. Úplne sa do toho nevyznám, ale dačo také sa tu spomínalo. Možno niekto povolanejší doplní.
Nárast vozokilometrov - neviem, či ti na to budú stačiť vozy z 34/83/84. Skôr si myslím, že nie. A autobusy nazvyš DPB nemá.
A vyvolané trasy: 99 by si v Hájoch úplne odpísal. To už čo je za rozum, seknúť ju na dostižku? Idem tvojim systémom - ja 99 v úseku Bradáčova - Šustekova využívam dosť často, takže nesúhlasím. Načo by mi bola 99 na Dostihovej dráhe? ?
K 89 niet čo dodať, fakt úžasná linka. Odkiaľ na ňu vezmeš autobusy?
Ike
netusim ako je to teraz, uz tadial nechodievam ale...
zastavka pri krizi nie je len pre Dubravcanov, ktori mozu ovplyvnit to ci stihnu elinu alebo nie (ako sa vysuchce z domu a pod) ale aj pre Devinskonovovestanov, ktori toto nemozu ovplyvnit a vsetko zalezi od vodica L20 a samozrejme L5...
keby sa vacsina spojov liniek L20 a L5 charakterizovala ako pripoj, nikde by nebol problem... proste odchod L5 by bol viazany na prichod L20... zdrzanie minutu ktoru nie je problem dohnat a ziadny precedens pre lenivych obyvatelov