Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Mikimaus #74883:
nuz peniaze EU sa davaju na take hovadiny a nezmysli ze az... toto je priam slachetna myslienka, oproti napriklad rekonstrukcii kastiela akoze na "turisticky ruch" dostane miliardar par stoviek milionov aby si zrekonstruoval svoj kastiel alebo hrad lacnejsie - na toto idu peniaze EU... akoze niekto stava hotel - a je to jeho rodinne sidlo... v EU su podla mna korupcnici a hlupaci, ale to je moj osobny nazor - bude im to podla mna uplne jedno, pokial to nebude fakt ze okate, pokial si niekto postavi rodinny kastiel a zaplati to peniazmi na "cestovny ruch" a "zachranu pamiatok"... Ja dufam ze to dopadne tak, ze ziadna "dualna trat" nebude, ale postavi sa normalna elektrickova trat (z penazi EU, to je pointa), s tym ze "dakedy v buducnosti" "bude planovane a mozne" to zmenit na klasicky rozchod, a tym to bude vyriesene, rovnako prepojenie na zeleznicu ostane v stadiu "planovane", "dakedy v buducnosti" ?
Reakcia na: eripmav #74878:
Nebude to nakoniec tak, ze sa urobi nasyp x2..teda jedna cast pre elektricku a druha pre vlak, len sa to bude stavat naraz - paralelne. Neskor sa to oddeli, plotom alebo murikom a bude ? Nezda sa mi ze by v EU boli az tak piiiip , aby nevedeli, ze by kockopsove riesenie nemohlo fungovat. To ze sa uvadza dualny rozchod v materialoch , je vedlajsia vec ?
Reakcia na: Pantograf1 #74879:
VIEME TO A NEKLAD BLBE OTAZKY ! SAMOZREJME, ZE TI NA TUTO OTAZKU NEODPOVIEME Z OBJEKTIVNYCH PRCIN ! (neber osobne)
Reakcia na: S499.1023 #74877:

Ja si technicky viem predstaviť premávku kačíc a akýchsi "S-bahnov" na spoločnom telese o dvoch rozchodoch. Ale natíska sa mi otázka, či to má zmysel, ako to bude z dopravno-technického hľadiska efektívne. Plne súhlasím s tým že je to blbosť, kvôli relatívne krátkemu spoločnému úseku by trebalo vozy schopné jazdiť ako na 25 kV 50Hz, tak aj na 600 V js, pričom je viac než logické, aby podporovali aj striedavú sústavu 15 kV v Rakúsku. Osobne si myslím že je to iba "podvod" aby mesto a štát podojili EÚ. Uvidíme či im na to skočia, ak áno, tak tam majú rovnako kvalifikovaných dopravných "odborníkov" ako má Bratislava.
viete o tom ze na Kolibu chodia autobusy? vraj vyhorela vyhybka na kolecnej 203 na Kolibe.ja som to nevidela ale kamos ano...
halo, halo newe niekto kde sa momentalne nachadzaju SANOSY??? ❓
Reakcia na: KLF #74876:
Bratislava zaspala EU fondy, resp. ma velke HDP - EU fondy sa rozdelovali na niekolko rokov dopredu a Bratislava proste nic planovane nema. ZSR ma, na projekt toho zeleznicneho koridoru. Teraz sa vedenie mesta zobudilo, ale neskoro, Fico vlada tiez Bratislave prislubila ze nieco da na elektricku - a zrodilo sa riesenie, ze z planovanych penazi pre zeleznicni koridor pre ZSR sa zaplati elektricka. Lenze v EU su hnusni byrokrati a az taky okaty oje* ze "zeleznicny koridor" a rozchod 1000mm asi nezozeru, takze sa to musi "akoze" napojit na zeleznicnu trat a byt akoze dualny rozchod. Takze totalna kravina, ale aby to mohla platit EU, takze mesto usetri, stat da (cez EU a ZSR) na elektricku, a budeme tu mat nepouzitelny hybrid, ale dufam ze aspon pre elektricku teda pouzitelny...
Reakcia na: KLF #74876:
Ja Ti to vysvetlím za seba - je to hovädzina, vymyslená za účelom ťahania peňazí z eurofondov. Fungovať to nemôže (resp. mohlo za tak náročných a obmedzujúcich podmienok, že je to v praxi nerealizovateľné), to je všetko. Neviem, aký smajlík dať.
Poprosil by som tych, co sa FAKT vyznaju v problematike (Igor, PvvS, atd. podmienka vek nad 25 rokov !!!), aby mi vysvetlili realizaciu tohoto (myslim dualitu trate v Petrzalke). Ako sa to da realizovat, ako to bude fungovat. Lebo sa na mna uz par kamosov obratilo s tym, ci neviem ako to funguje. Vdaka vopred !

http://www.etrend.sk/generate_page.php?page_id=96750
http://www.sme.sk/c/3226762/V-Bratislave-sa-do-2015-prepoja-elektricky-s-vla
kmi.html
Reakcia na: intony #74874:
tí čo to navrhujú
http://dennik.pravda.sk/sk_dennik.asp?r=Cbratislavao&c=bratislavao_1_4
Všade to isté a aj tak nikto nerozumie spôsobu realizácie. Dovolím si pochybovať, že i to čo to navrhujú ?
Reakcia na: richardhudec #74870:
To som si pozrel ? Na zaver skonstatoval moderator , ze DP uvazi ci pusti znovu elektricku na jazdu s cestujucimi ? No schvalne... ?
na markize prave v 112 horiaca elektricka v dubravke na obratisku...nejaka T3...hasici jej vytrhali podlahu...a pekne zaliali vodou elektroniku... ?
Reakcia na: carmen #74868:
V rannej spicke sa to stava aj mne, ako pricinu mozem vidiet zeleznicne priecestie na Vrakunskej a potom zapchu na Ruzinovskej. Po rannej spicke sa mi ale stava, ze z Cilizskej na Trnavske myto pride aj v predstihu...
rada by som sa opytala kto moze za pravidelne vymeskavanie linky c.78?!?! pravidelne chodi nepravidelne a to nemyslim ako vtip. niekedy idu dva spoje za sebou ale potom ludia stoja 45 minut na zastavke, nemyslim to obrazne ale skutocne sa mi stalo ze som 8:35 prisla na zastavku a nastupila som na autobus ktory isiel 9:12 a pri tom mal ist aj tak 9:05. den na to opet vynechali 2 spoje... a to nie len v rannych hodinach stojim zbytocnych 20minut minimalne. bola by som velice povdacna kebyze sa to njako poriesi pretoze tym autobusom chodia studenti ktori sa inak ako do skoly nemaju dostat...a o pracujucich ludoch ani nehovorim...nemate niekto podobnu skusenost?
Reakcia na: fobust #74850:
To je jedno prečo to robili, ale nerobí sa to ❗
Reakcia na: Peon #74865:
Ked sa pozrieme do miest na zapad od BA (ale napr. aj do Presova), ake oznacenie tam maju nocaky? V najvacsom pocte su to prave linky Nxx. Navyse ak tu ma dojst k nejakej reforme nocakov, treba menit trasy a pri zachovani cisiel 5xx by sa dost vela ludi divilo, kam ten nocak vlastne ide. Takze mozno je vhodna prilezitost na zavedenie nocakov na europskej urovni s oznacenim na europskej urovni... Napriklad N93 by mohla byt 93 predlzena z Vysehradskej az na Jasovsku a pod. A kedze (ak by sa to podarilo) nie je mozne preprogramovat tabule zo dna na den, ale trva to par dni, ak by boli Nxx v povodnom ciselnom rade 5xx, par noci by clovek nevedel, ci ma ist na 515 alebo N15. Preto je to rad 4xx, a ked sa podari reformu presadit, jednu noc clovek pouzije 506 a druhu uz N93 bez chaosu v oznacovani.
Reakcia na: Vladimír #74846:
☺ Hej, zaujímavé, dík.

Re #74848 d3k0: A pre cestujúcich zostanú označené ako 5xx? Dúfam, že áno...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.