Reakcia na: SDX #74320:
Neviem, či som sám, ale moc dobre Tvojmu príspevku nerozumiem. Autobus má prednosť, lebo je to vo vyhláške explicitne napísané; v princípe zmysel je taký, že autobus aleo trolejbus, ktorý vychádza zo svojoh vyhradeného pruhu a preraďuje sa do "normálneho", má prednosť. A to platí nielen keď končí bus pruh, ale aj keď trvá a bus sa z neho aj tak chce zaradiť do normálneho a za vyhradený pruh sa považuje aj zastávkový záliv.
Ámos
Tak napr. taxikari: Posuvanie auta vlastnou silou je v BA dost naposmech. Volaju ich lyzickari, lebo usetria jednu cajovu lyzicku benzinu
Ta signalizacia na zastavke Sustekova, tam ani nejde o priamo dynamicku preferenciu.To v BA robit zatial nevieme. Ide sko oto, ze ak by aj bus aj osobaky dostali zelenu naraz, bus by sa zrejme nikdy nedostal cez krizovatku. Kedze vacsina liniek ide rovno a musel by davat prednost osobakom odbacajucim do prava.
Co sa buspruhom na Novom moste tyka, nie je to taka pravda, co pises. Prave v rannych zapchach bus pruhy vyrazne zrychluju dopravu v pravom jazdnom pruhu. Autobus tak dokaze predbehnut mnozstvo vozidiel. Na druhej strane je bus pruh vhodny tym, ze kedysi sa museli busy smerujuce do Petrzalky preradovat, kedze tam boy sikme pruhy a nesmelo sa tade jazdit. Dnes sa preradovat nemusia - nevznikaju tym kolizne situacie.
Přímo pod Bratislavským hradem se nachází tento neznámý objekt. Airsoftové hřiště?? - ? ? Su to ruiny vodnej veze, ktora kedysi chranila brod cez Dunaj. Je postavena na Rimskych základoch.