Reakcia na: Beus #74010:
Toto riešenie sa mi nepáči, pretože:1) Sólo T3 zbytočne dlho blokuje výhybku.
2) Počítadlu zberačov neverím.
Okrem toho osobne uprednostňujem jazdu na zadný zberač hlavne kvôli možnosti dlhšieho rozjazdu pod výkonom do križovatiek so vzdušným križovaním bez napätia pre električky.
A trafiť sa zadným zberačom na úsekový delič by som si trúfol ešte aj dnes, po 13 rokoch nejazdenia, s presnosťou na pol metra.
fobust
Tebou popísaná skutočnosť je iba príjemným vedľajším efektom jazdy súpravy na zadný pantograf. Zadné vozne bežných súprav T3 majú strašne zasvinenné čelo, niekedy je to fakt humus. S499.1023 to tu už napísal, hlavný dôvod spočíva v blokovaní výhybiek. Všetky ostatné odlišnosti sú iba iné výhody vyplývajúce z jazdy na zadný patograf. ?