Tady je ohledně nákupu trolejbusů Škoda do Rigy víc.
http://www.dopravni.net/view.php?cisloclanku=2007020111
http://www.csad.cz/modules.php?name=article&sid=2848&PHPSESSID=3c59c78cfe9c394dec6b5c9b6d1288cf
http://www.dopravni.net/view.php?cisloclanku=2007020111
http://www.csad.cz/modules.php?name=article&sid=2848&PHPSESSID=3c59c78cfe9c394dec6b5c9b6d1288cf
Mike
Ale busy: ak by sa zabezpečili na jednej linke jeden typ vozidla - v tom prípade by to možno aj šlo. Ale opäť nespočetné skúsenosti, ako je to keď vodič zo IK 415, alebo nebodaj 435, ide raz za čas na B732 NG ? Už kvoli tomu vyšli aj nové predpisy, dodatok k D1/3 tušim či aké to má číslo - že ako jazdiť a údržba karos na CNG, lebo aj u kĺbaku plyn to je niečo iné ako u nafťáku. A ďalej máme tu aj 2 kĺbové karosy Cng (jednú má pridelenú aj diskutér odtiaľto ?) čo majú iný motor, ktorý sa musí špeciálne štartovať a vypínať a vždy keď s tým ide niekto iný, tak to pokazí - doslova tak, že to je potom odstavené, kým to plynári neopravia. To sú vozy 1615 a 2605. Dajme tomu, že tieto by boli "súkromné" . Ale ak tieto áno, potom sa budú hľadať ďalšie výnimky atď...
Ale keď sa vymení vedenie DP asi po 4 krát, 99% vodičov (my budeme vtedy o palici staré rakoviny) tak to už by mohlo ísť vtedy bez problémov. ?