Reakcia na: S499.1023 #72051:
1. Keď bude príležitosť, spýtam sa, ak nezabudnem. O úplnej nezávadnosti totiž ozaj pochybujem. 2. Keď cestujem napr. 3/4 hodinu na jeden koniec mesta, potom hodinu na druhý, 3/4 hodinu na tretí, a všade niečo vybavujem, tak dohromady to pár hodín dá. Navyše som si predstavil, ako by to vyzeralo, keby boli takéto nezmysly na oknách diaľkových busov/vlakov. Veď aj to sú predsa potenciálne reklamné nosiče. 3+4. Tak ja teda už vážne neviem, ale doteraz som si myslel, že ako platiaci cestujúci (aj keď dotovaného cestovného) mám právo sa kultúrne odviezť, a k tomu (pre mňa) patrí aj kultúrny výhľad z vozidla. Nepotrebujem sa predsa pár hodín pozerať na spolucestujúcich, alebo interiér vozidla. A s tým výhľadom ma ešte vhodne doplnil Eury.Ad Švajčiarsko: Nepopieram že majú najlepšiu hromadnú dopravu, ale v zohľadňovaných kritériách zrejme nebol slušný výhľad z vozidla, keďže na prvých miestach medzi kritériami sú samozrejme dôležitejšie veci, ako spoľahlivosť, interval, kapacita, čistota vozidiel, ... takže v tom, že tam je najlepšia MHD, nikomu neprotirečím, len vravím že dierky na sietnici fakt nemusím

Beus
A keď si zabrdol do LBC náteru - tento náter za reklamu nepovažujem, už len preto, že je to "reklama" na mesto, v ktorom tie vozy jazdia, čo sa za reklamu v pravom slova zmysle ani považovať nedá, navyše jej zadávateľom je (ak sa nemýlim) magistrát, a nie súkromná spoločnosť, čo je veľký rozdiel, a ešte k tomu má tendenciu stať sa municipálnym náterom tohoto mesta, proti čomu tiež nič nemám. Takže LBC by som medzi reklamy fakt neplietol.
A na záver - bohužiaľ, máš pravdu - biznis a peniaze hýbu svetom, a vytláčajú všetko, čo ešte má nejakú hodnotu - pohodlie, kultúru, estetickosť, zdravý rozum. Ako ďaleko to necháme zájsť, je na však aj nás...