Reakcia na: m@rtin #71978:
Martine, SDXho neřeš, je zkrátka mimo. Jinak jsem rád že se daří česká kolejová vozidla vyrábět a úspěšně prodávat ve světě - tramvaje do Itálie, Polska nebo třeba vozy metra pro Maracaibo. A závisti člověk najde všude dost, to Tě snad nepřekvapuje. Jinak přeju hodně štěstí a dalších příspěvků do nového roku. ?
? Fakt nemá zmysel hovoriť si tu, že kto čo mal a kto čo dal! Faktom je, že ako jediná federácia slovanských krajín sme svetu ukázali pokojné rozdelenie (hoci nie je isté, či to bol správny krok - bežných občanov sa nikto nepýtal, či sa republika má rozdeliť) a bol by som rád, keby sme tento trend dokazovali aj naďalej. Históriu už nezmeníme. Buďme k sebe tolerantní a neargumentujme "električky kozami" ? Je to trápne. Apropo, čo sa týka škodoviek, mal som na mysli aj iné mestá okrem Prahy a nech mi nikto nepovie, že tá 14T-ka prešla skratovou skúškou. Ututlať sa dá čokoľvek a zneužitie ľudského faktoru v prípade zlyhania techniky nie je fair ?
Kravy sa uz moc nevyplaca, ale oviec ej vera mame na nasich holiach este stale dost!
nedalo mi... ?
Osky
Re #71960 KLF: Však ani ja nemám proti T6-kám, nerealizovaným KT6-kám a KT8-kám vôbec nič. Sú robustnejšie ako ich prechodkyne s laminátovými čelami. Ich nevýhodou akurát je, že designovo boli aktuálne v 70-tych a 80-tych rokoch, t.j. k nám sa dostali už dosť neskoro ? Ale zase na druhej strane môžme byť radi, že máme s čim jazdiť ? a úprimne som rád, že nezaobchádzame s vozmi tak, ako Košice ?