Reakcia na: Mike #71842:
Tak ale ten návrh, aj keď neoficiálny, evidentne celkom dobre ovládaš, tak sem s ním! ? No teraz to v Brne jazdí od tých 23:00 do 4:30, odchod o 5:00 neviem že by bol. To už jazdia denné linky naplno. ?
A tie vložené spoje sú tuším desať minút pred jednou, ale iba na určených linkách v určitých smeroch (trebárs ide linka z bodu A do bodu B cez Hlavní nádraží, čo je bod C, tak tieto vložené spoje idú len z bodu C do bodu
. ? Re #71842 Mike: No ale zato že je niečo tradícia tak to predsa nie je dogma. A tradície sa menia. ? Ak by niečo fungovalo dobre, tak by bola blbosť neskúsiť to, pretože sa to tak nikdy nerobilo a blablabla.
Pôvodne som myslel že by to točili dva vozy kde by bolo nutné, no ale keď by boli veľké prestoje, tak sa mi pozdávajú intervaly z toho podivného tajného návrhu DPB. ?
Ešte ma napadlo, že by sa to dalo spriebežniť a pospájať linky s konečnými na radiálach a prestupom na SNP, ale to je už fakt nerealizovateľné sci - fi. ?
Mike
alebo:
http://jizdnirady.atlas.cz/ZJRRes.asp?tt=f&from=8&from=81&to=8&to=213&ln=8&ln=22705&date=27.12.2006&dateall=1&link=807E&ind=22&stn=238&pb=1
Tie odchody vložené sú o cca 23:55 +-.
Tne model priebežných liniek cez SNP je fakt úplne ideálny podľa mňa, ale tie odchody skutočne nemôžeš bezhlavo aplikovať u nás, za to , že v Brne to funguje super. To by bola tiež dogma, že tento model je najlepší v Brne , aplikujme ho u nás.
Aj v Prahe mali dlhú dobu interval tramvají a následných abusov Nv 40 min, ž relatívne prednedávnom to zmenili na 30 min.