Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: vaky #70224:
maš pravdu suhlasim s tebou
#70226 yves: MAM PETICIU STOP TEDOM KRONOS V BA! JE VELA LUDI hlavne ja ? KTORI MAJU 190CM VYSKU A 100 KD ?
Reakcia na: pato #70223:
Tedom je výborný na vozenie žiakov navštevujúcich 1. stupeň ZŠ, lebo tí väčšinou spĺňajú kritériá na telesné parametre: výška do 160 cm a hmotnosť do 60 kg ?
Reakcia na: Valec #70218:
Vieš kto robil audit. Je zaujímavé, že DPB nevypísalo, ako to určuje zákon konkurz, ale jednoducho priamo určilo vykonávateľa auditu, preto dopadol priaznivo, presne tak ako si to vedenie DPB predstavovalo a objednalo. Keď si však myslíš, že to nieje možne, tak naivne veríš v spravodlivosť. Ja iba viem, ako v DPB robia 3.úradnici prácu, ktorú by hravo zvládol jeden. No a teraz počítajme - 603 : 3 = 201. a verím, aj to je veľa.Máš dojem, keby bol DPB v súkromnom vlastníctve, že majiteľ by zamestnával toľko úradníkov? Skôr by som mal externé zmluvy na výkon adm. prác a vieš si predstaviť koľko financií by som ušetril len tým, že adm. budova DPB + zamestnanci na Olejkárskej by sa stala zbytočnou. Aby sa uviedli všetky argumenty s prezamestnanosťou adm. pracovníkov v DPB to by sme sa napísali až by nás s toho prsty boleli. Všetko je o názore a uhle pohľadu. Ahoj.
Reakcia na: pato #70223:
Nastastie ze sa len skusa 😉. To by nam tu len chybalo aby sme dostali dalsi typ do zbierky. Ked uz nech radsej pride zopar kusov s toho co tu uz mame.
ten tedom nie je zli škoda že je tu len na skušku ?
Reakcia na: Ámos #70221:
Ale co vie benova o mhd? NIC! Len sa chvasta a pritom durkovski nebol najhorsi. A kdo chce politicku debatu nech urobi server www.durkovskivsbenova.sk ?
Reakcia na: Valec #70218:
To vies, pani Benova nieco trepla ze je 900 vodicov a dvakrat tolko pracovnikov a tak cela Bratislava je teraz zhrozena. A co je najhorsie, ze DPB nevedel spravit nejaku tlacovku, kde by pani Benovu setrel, ze si opat vymysla...
Reakcia na: S499.1023 #70219:
? a vies mi prosim povedat aj priblizny pocet?
A kto najviac kupoval CN12-tky? DP v cechach ci islo toho viac za hranice?
Reakcia na: Ámos #70215:
Do typového radu Low Entry nepočítam vozidlá typového radu s vysokou podlahou. Áno, vyrobilo sa ich toľko, najviac v prevedení CN 12.
Reakcia na: Nal Sehel #70216:
Hmm a je zaujímavé, že ty o tom vieš a pri audite si to nevšimli (hoc odmena audítora sa odvíjala od množstva Sk ktoré sa im podarí ušetriť).

Očakávaný stav ku 1.1.2005:
- zamestnanci celkom: 3199
z toho:
- vodiči MHD: 1406
- dielenský robotníci: 641
- ostatný robotníci: 549
- THP: 603

Nech počítam ako počítam, tak na jedného vodiča vyjde (1406/603) 0,42 THP pracovníkov.

Čo sa týka šetrenia, lepšie je brať si príklad z tohoto: "Dále je nutné neprodleně zahájit realizaci klíčových (investičních a sanačních) částí dříve schválené strategie rozvoje (budovy, plochy, dopravní prostředky a trasy), podle zpracovaných rozvojových programů, které nelze dále (ani zčásti) krýt racionalizací a úsporami." Akurát tie trasy už sú z časti vyriešené.
cawte, nevie mi niekto povedat dokedy je tu TEDOM??? a zajtra bude jazdit na 37micke??? diky
Reakcia na: drink #70212:
Chceš vedieť kde vziať chechtáky na DBP. Znížiť neskutočnú korupciu v DPB a jeho rozkrádanie. DPB má asi najväčšiu administratívu v celej EU. jeden vodič musí svojou prácou
vytvoriť plat pre ďalších dvoch zamestnancov, preto aj také zlé ohodnotenie výkonných zamestnancov DPB t.j. vodiči, opravári údržba tratí atď.Ale to je problém na dlhšiu polemiku a žial my to tu nezmeníme. Pokiaľ bude s čoho beztrestne brať, tak sa doprava v BA veľmi ťažko spamätá. No len treba asi naivne veriť, že sa niečo pohne v prospech DPB a možno tá povestná motyka aj vystrelí.
Reakcia na: S499.1023 #70214:
To sa ich vyrobilo tolko ? A ratas do toho aj sto kusov 12 metrovych C-cok pre SAD BA?
Reakcia na: citelis #70207:
Aby som to upresnil, SOR vyvinul úplne nové, plne nízkopodlažné autobusy radu NB. Low Entry rad BN zostáva vo výrobe a napriek "mimoriadne ohavnému" hrbu je najúspešnejším modelovým radom v histórii výroby autobusov SOR. Takže všetko je to len a len o tom, kto si aký autobus objedná a koľko zaň chce zaplatiť.
Reakcia na: citelis #70207:
Ved hej.. Avsak DPB potrebuje halvne 12 a 18 metrove busy... Aj ked kde je vylucene, ze o rok bude aj 9,5ka bez hrbu.

Re #70199 Beus: Dik.
Reakcia na: citelis #70207:
Prečo máš pocit, že "dobrý DPB" a "zlý magistrát". DPB nedokáže ani aktualizovať mapu liniek raz za rok, myslíš, že by to stálo milióny? DPB a komunikácia s verejnosťou? Nula bodov!

Navrhni, kde vziať peniaze na nové vozidlá!

Ak je málo peňazí z daní, tak zostáva jediné: Zvýšiť cestovné.

Má niekto iné riešenie?

Napríklad z reklamy? Takých 300 miliónov? ?
Reakcia na: citelis #70207:
rozpocet Brna: http://www.brno.cz/download/orf/rozpocet/2006/souhrn/rozpocet2006.xls
prijmy: 9,6 mld CESKYCH korun
vydavky: 11mld ceskych korun

rozpocet Bratislavy:
http://www.bratislava.sk/vismo5/dokumenty2.asp?u=700000&id_org=700000&id=73670&query=rozpo%E8et
prijmy: 6,3mld SLOVENSKYCH korun
vydavky: 6,1mld slovenskych korun
Reakcia na: citelis #70207:
Ked chces porovnavat - napriklad Brno a Bratislavu, tak porovnavaj, ale treba vzdy porovnavat vsetky vyznamne a rozhodujuce faktory. Myslim, ze tie udaje a ich porovnanie by potom nijak nesvedcili proti Durkovskemu. Ja nemam pocit, ze Durkovsky, alebo teda magistrat by mali kopu penazi a vsetky ich minali na nezmysli, mam pocit skorej opacny, ze uz teraz ide na dopravu v Bratislave znacna cast rozpoctu magistratu a problem bude skorej v obnose financnych prostriedkov, a prapricina bude zrejme v perfektne dotiahnutej "decentralizacii" najma v oblasti dopravy, kde akoze prenesene financie ma VUC, ale plati len SAD... Takze porovanie nakupu novych vozidiel v Bratislave a v Brne si predstavujem tak, ze tam bude porovnane
- pocet novych vozidiel
- financna dotacia mesta pre dopravny podnik + financne dotacie inych subjektov (VUC, statu), ak take su
- podiel dotacie mesta na MHD na celkovom rozpocte mesta
- celkovy rozpocet mesta (bratislava/brno)
Myslim ze porovnanim tychto udajov sa objavi zaujimava (a pre niekohho aj predpokladana a neprekvapiva) zavislost medzi poctom novych vozidiel a vyskou dotacie, a vyskou rozpoctu mesta. A tak, zrejme chyba bude v tom, s kolkymi financiami mesto pracuje, a v tom, ze aky je (ne)system financovania dopravy u nas a v Brne... Takisto sa moze porovnat nakup novych vozidiel do SAD... Priznam sa, ze posledne som isiel SAD Bratislava z Bratislavy do Nitry Mercedesom (a za sumu 50 korun!!! po 50% zlave na ISIC), a vlastne na vacsine liniek tam premavaju autobusy podobneho charakteru...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.