Dneska ked som ju videl okolo 16 10 na Botanickej ako sla smerom do Tunela, tak som si to pozrel. Je to po vodicovej lavej ruke (oproti dveram) na tom bocnom skle v kutiku. Je tam uz z toho pekna pavucina ? ?
KLF: mas pravdu, nejaky rozvasneny hulvat co sa nevedel zmestit do koze do nej hodil kamen a zdrhol...to je presne to o com som pisal vcera...o debiloch co nicia co neni ich
Na trase Dubravka - Botanicka sme stali na vsetkych semaforoch kde sme mohli (minimalne minutu, na Molecovej aj dve-tri) + sme davali prednost elektricke iducej do obratiska KV, ktora si to knedlikovala slimacim tempom....
Neviem, ci to tu uz bolo, alebo ci si to uz niekto vsimol, alebo to tak uz doslo, ale Skoda 06 T ma prasknute (a riadne) jedno bocne sklo kabiny. (tazko sa urcuje, ci vpredu, alebo vzadu )
No 25tr jazdia na Dlhace, a tam je teraz velmi vela pubescencie. Vzdy ked tade idem vecer pripomina mi to sad janka krala. Takze ocakavajme ze 25tr este dostanu nalozene.
solarisy zase jazdia cez petrzku alebo slovnaft...
pusti si velesu pesnicku....
Tieto posledné fotky mi prišli vhod. ?
Akurát som sa predvčerom zamýšľal nad tým, aký že to majú električky rozchod na Ukrajine a v Rusku. Mám dve verzie: buď je to ako v Čechách a električky majú železničný rozchod (to jest tých 16xx mm - presné číslo neviem), alebo ako v Bratislave a električky majú úzky rozchod (v tomto prípade 1435 mm). Že by mali 1000 mm sa mi nechce ani veriť... ?
Ktorá z týchto verzii je pravdivá? ?
6705 ma pri tretich dverach zvnutra na lavej strane vylomene tlacitko otvarania dveri, je mi niekedy zle z toho, ake svine su niektori ludia, niektore solarisy uz pocarbane, to iste plati aj o 25Tr-kach...o zadnych voznoch suprav T3 ani nehovorim...s tymto problemom sa asi neda nic robit, ze?:(
fobust: diki moc, vtedy isla az do race a odtial mi kamarat volal, ze ide do dubravky...ja som prestal fotit duobusy na kukulovskej a utekal jej naproti akurat v tuneli som sa s nou minul, tak som siel do dubravky a z dubravky som isiel za nou 5tkou az do krasnan, kde nieco po pol piatej skoncila...ale konecne som ju videl:) ... ... Ámos, poslal by si mi prosim tu pracu??... ... diki
príjemné, najmä ten "ocný kontakt" ?
Sorry niekde sa mi zasekol predchádzajúci príspevok, tak v skratke...
Zohľadnil si dúfam všetky druhy dopravy !?
No a prišlo mi, bezpečnosť, výmena cestujúcich - to jasne hovorí pre pozdĺžne usporiadanie, takže neviem. Nehovoriac o značnom šetrení priestoru.
Zohľadnil si kvalitu interiéru - držadlá a celkové riešenie na konkrétnych prípadoch ?
Jo a atmosféra vo vozňoch s pozdĺžnym delením je, bola a bude úplne iná - lepšia.
Za tými sadačkami sa na začiatku dobre učí ako to robiť s tou fixkou a je to dobrý flek pre aktivovanie nálože, či praktikovanie iných loží zdieľaní.
Nemáš kam by si tú prácu (ktorá neviem ani ako sa volá) zavesil či publikoval ?
Pokiaľ budeme riešiť vplyvy tretej až piatej intímnej zóny – rád by som upozornil, že dochádza k (nadväzujúcej) minimálnej komunikácii (v širokospektrálnom pohľade k vysokej – mimozmyslovej, inštinktívnej), ktorá sa len zriedkavo premieta do stavov vecí v permanentnej prítomnosti; mám obavu o naše duševné zdravie, no čo viac o znižovanie vyspelosti našej životnej kultúry.
No tie kolaje asi zmiznu... a exponaty... no neviem, neviem...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
richardhudec