Tak som sa dnes 1x zviezol uz aj ja s duobusom (budem ho nazyvat aj ja uz duobus, aj ke dviem, ze je to nespravne, nakolko tym kazdy vie co myslim a je to jednoduchsie, ako "trolejbusom s diesel-agregatom", pripadne "Skodou 25Tr"). Vozidlo je to vcelku svizne, tahal do kopca na elektrinu dost rychlo (ale boli sme skoro prazdny). len interier je taky nejaky "kočkopes". Co ma najviac zarazilo - tak kym nas este bolo vo voze dost, nebolo sa kde chytit poriadne! Chybaju **** drzadla hore medzi zvislymi. A dali by sa kam dat, som kukal. Exterier pekny.
Skoda, ze ich nie je viac a aj kratke verzie (ciste trolejbus Skoda 24Tr). Bratislave by pomohli popri existujucich 14tr a 15tr.
Ujasnime si ale ten motor a teda aj to, co je duobus. Ja som bol doteraz v tom, ze tato 25Tr ma dieselagregat, ktory vyraba elektrinu a ta pohana elektromotory vozidla. No a pod skutocnym duobusom zas rozumiem vozidlo, ktore ma oba plnohodnotne motory (cize aj sprevodovany diesel).
No a nakolko toto vraj nie su duobusy, tak ako to teda je ?
Skoda, ze ich nie je viac a aj kratke verzie (ciste trolejbus Skoda 24Tr). Bratislave by pomohli popri existujucich 14tr a 15tr.
Ujasnime si ale ten motor a teda aj to, co je duobus. Ja som bol doteraz v tom, ze tato 25Tr ma dieselagregat, ktory vyraba elektrinu a ta pohana elektromotory vozidla. No a pod skutocnym duobusom zas rozumiem vozidlo, ktore ma oba plnohodnotne motory (cize aj sprevodovany diesel).
No a nakolko toto vraj nie su duobusy, tak ako to teda je ?
tomas1
http://bratislava.sme.sk/clanok.asp?cl=2915372 ?