Reakcia na: lavazo #68155:
Zlatko, v prvom rade by sa malo starat toto ,,zas..té,, mesto a hlavne DPB aby si tie listky mali ludia kde kupit, aby boli aspon na turisticky exponovanych mietach informacie aj v inom jazyku ako slovencina a podobne. Chcel by som videt teba v nejakej krajine, kde nerozumies domacemu jazyku, tebe nikto nerozumie napriklad ani po anglicky, personal je neochotny a vsetky informacie ohladom pouzivania mhd su iba v materinskom jazyku. Urcite by si sa snazil aj niekolko hodin prist na system kupovania a oznacovania a platnosti listkov, len aby si nebodaj necestoval nacierno. Nezabudni, ze krajiny odkial pochadzaju uvedeni ludia co sa stazovali su daleko vpredu a vobec nerozmyslaju o tom, ze by cestovali v BA nacierno, nakonec je cena listka pre nich zanedbatelna. V prvom rade by sa mali zamysliet kompetentni ludia v BA.
Co sa tyka tvojej argumentacie, ze cestujuci si nema co odkladat batozinu ale v prvom rade si ihned cvakat listok, tak je to argument typickeho cloveka zblbuteho magormi v BA. Ako je mozne, ze na letisku si nekupis inak listok ako v automate? Alebo si ty nosis do cudziny hrbu drobnych, aby si si na letisku mohol kupit listok?
Suhlasim s tebou, ze ludia nadavaju na stav mhd, ale cestuju na cierno. Ubezpecujem ta vask, ze cudzinci na 99 percent tento umysel nemaju. Na rozdiel od vyobliekanych ,,dam,, alebo ,,panov,, v drahych oblekoch, co pri ceste s Dolnych Honov do centra si cviknu svoj 10 minutovy listok niekde na Mlynskych Nivach.
tomas1
Považuješ za normálne, že turista vinou dopravcu strávi na letisku 30 minút zháňaním lístka? Ale radšej nepíš nič ďalšie, Tvoje názory zhrniem do slov nášho známeho klasika Miloša Čikovského: "Cestujúci je povinný sa pred jazdou informovať."
❤