Dnes som o5 cestoval z DNV cez Dubravku a Karlovku do Race. Nastupil som do prveho co islo s tym, ze prestupim. Po chvilke sa dorutila jednotka. Nastpuim teda do zadneho vagona a sadnem si pred druhe dvere. K veceru sa uz pekne ochladilo, tak ma napadlo ze si zakurim. Skatula na klapke chybala, o to lepsie. Packu som vytiahol a za 10 minut uz bolo vo vagoniku prijemne teplo. Na Safku som prestupoval na 11-tku, dosla T3G Aeolus. Nastupim o5 do zadneho vozna a sadnem si pred druhe dvere. Len tak zo srandy skusim, ci nahodou nekuri. Neviem aky krabust tam dvihol paku na "kurenie odpadovym teplom od zrychlovaca", ale v kazdom pade to tam fukalo dost chladny vzduch. Co je dost jasne, lebo tyristor sa nezohrieva tak ako odpornik. Ale co ma nastvalo bolo, ze tam ta paka ostala zaseknuta! Nedalo sa to vypnut. Este keby nebola v tej sprostej skatuli, tak by som to mozno zatlacil, ale nechcel som si rozthrhnut bundu. A zaujimalo by ma teraz, naco v tyristorovych T3 vobec tato paka je, ked to miesto tepleho vzduchu fuka studeny. Lepsie by bolo, keby to tam vobec nebolo, ako v starych T3CS (7701-7715). Nemal by byt az taky problem to zrusit, ked je zruseny aj zrychlovac s odpornikmi. Mozno to raz spravia.
J
Kolaje pri Poluse by sa mali opravovať tento rok, to mám z magistrátu.
Filharmónia potrbuje benefičné koncerty na vlastnú existenciu. Veď rekonštrukcia bude trvať 5 rokov. Toľko ako hradný palác. (do roku 2008)
Rekonštrukcia Mostovej v sume 25 mil je plánovaná na buduci rok s využitím technológií na odpruženie trate. Podobne ako na Kamennom ak sa nemýlim.
Pri vytvorení pešej zóny sa má vytvoriť SOCHORADIE kráľov a kráľovien korunovaných v BA čo vylučuje možnosť trate, ako na Obchodnej. A fakt je ten, že náštevníkov nedostaneme do BA na eliny, ale na kultúru. K tomu patria aj prvky uličnej architaktúry, kvalitná hudba, .... Už dnes je SND a SF plná rakušákov, lebo tieto inštitúcie sú na svetovej úrovni.
O Carltone som nič také nepočul. Odkiaľ to máš a kedy sa má začať s rekonštrukciou.
Trať na Hviezdoslavku je nemožná v prvom rade pre ambasády, ktoré to nikdy nedovolia. Príliš veľké riziko a možnošť teroristického útoku.
A stými zápchami. zabudli ste, že autá by mali isť v budúcnosti cez La Frankoni po Einsteinke a Košickej. Do konca sa predpokladá aj asanovanie Nového mosta alebo jeho skrátenie a vyustenie na nábrežie. Po Staromestkej sa nebude o 20 rokov jazdiť autami určite.