V príspevku Železnice pripravili DPB a obyvateľom Východného nepríjemné prekvapenie je aj takáto veta: "Za takýchto okolností je podľa nášho zdroja veľmi otázne, či je reálne spustenie pripravovaného rozsiahleho systému Bratislavskej integrovanej dopravy k 1. júlu 2007."
Moja otázka teda znie, či už je pripravený nejaký konkrétny projekt, nedajbože konkrétne linkovanie budúcej BID, a ak je, kam všade by zasahovala (či už konečne aj mimo mesta, prípadne až do Trnavského kraja), kto všetko by na nej participoval (počítam že DPB, SAD BA a ZSSK) a s akou tarifou sa v tomto systéme počíta. ?
Pozri, ty sa neustále dopúšťaš jednej zásadnej demagógie - porovnávaš súčasný existujúci systém v Bratislave s nejakým virtuálnym metrom, prípadne s reálnym metrom v inom meste. Takto sa proste kriket nehrá a ja s tebou nebudem diskutovať nad nezmyslami. Diskutujme nad otázkou "za koľko peňazí dosiahneme svoje ciele zdokonalením električkového systému a za koľko budovaním metra"?
totiz, kto by klimatizaciu "neocenil" - ako je stavana otazka - kazdy by podla mna klimatizaciu ocenil v lete, aj ja by som ju ocenil, ale podla mna ju netreba a uplne by stacili poriadne okna... otazka je teda zle postavena, sugestivna... ako keby som sa niekoho pytal ci by ocenil, alebo ci by chcel aby mal mercedes, ale nepoviem ze za milion korun a ze namiesto toho si moze kupit aj nieco ine porovnatelne funkcne...
K otazke s klimatizaciou: Zislo by sa rozsirit otazku - povazujete za vhodne pre Bratislavu do vozidiel 1. klimatizaciu (za cenu aj milion Sk na vozidlo) / 2. poriadne okna (za par korun...) / 3. malicke okienka asi tri na cele vozidlo ako Tr25 a Solarisoch
Je to elina alebo ista forma metra?Skor by som povedal, ze od eliny to ma dost daleko. Na viacerych serveroch je to vedené ako system charakterizovany ako metro.
Mal som moznost sa popytat tu v BA a vies ako to dopadlo?Bez doprovodu sa v BA takym ludom velmi tazko zije, je to smutne, ale je to tak...a urcite si pochvaluju viac dake bezbarierove metro vo Viedni alebo v Prahe...
Inak k tomu metru, bol tu daky dotaz, myslim od Papyra, ze niekde pocul, ze elina je Dubravskej radiale porovnatelne rychla ci co alebo rychlejsia ako metro...problem je ze asi iba tam, tak a elina nikdy nebude moct byt taka rychla v prepchatom centre BA narozdiel od takeho metra ktore by behalo pod zemou, alebo ak chces podpovrchova elina co by chodila pod zemou. Bratislavska elina je v centre povrchova a preto lahko zranitelna doprava a s podpovrchovou sa neda v ziadnom pripade rovnat a ci to ma byt metro alebo podpovrchova elina, to by mi bol uplne jedno.
No hej... v tomto pripade sa tam fakt najdu "mudrci". To potom rozumiem ako si myslel.
Ale svedci to o tom, naco su tie psychotesty dobre... Len to zdrzuje cloveka a nic to nevyriesi.
Skús sa tých ľudí spýtať a neteoretizuj. Ja som to spravil. A vieš, aký je výsledok? Väčšina handicapovaných v Prahe uprednostňuje električku, dokonce aj keď nemá nízku podlahu, lebo im vždy ktosi pomôže a nemusia sa v metre zháňať po obsluhe výťahu, putovť kadejakými katakombami, mať kopu prestupov navyše, ak neleží cieľ priamo na trase diery...
Ved uznaj, videl si uz niekede tak komplexne bezbarierovo rieseny tram system ako je metro?Ked take je, nech sa paci...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
81-71
Inak k tomu metru, bol tu daky dotaz, myslim od Papyra, ze niekde pocul, ze elina je Dubravskej radiale porovnatelne rychla ci co alebo rychlejsia ako metro...problem je ze asi iba tam, tak a elina nikdy nebude moct byt taka rychla v prepchatom centre BA narozdiel od takeho metra ktore by behalo pod zemou, alebo ak chces podpovrchova elina co by chodila pod zemou. Bratislavska elina je v centre povrchova a preto lahko zranitelna doprava a s podpovrchovou sa neda v ziadnom pripade rovnat a ci to ma byt metro alebo podpovrchova elina, to by mi bol uplne jedno.