Metrowagón:
Ja chcem finančne škrtiť? Skôr napoak, do MHD by sa malo riadne investovať, aby svojou kvalitou konkurovať IAD. Ale môžem ryčať koľko chcem, ja o tom nerozhodujem.
Viem si predstaviť že by zápchy neboli. Ale to je v súčastnosti utópia.
Martin Fundárek:
Súhlas.
Ja chcem finančne škrtiť? Skôr napoak, do MHD by sa malo riadne investovať, aby svojou kvalitou konkurovať IAD. Ale môžem ryčať koľko chcem, ja o tom nerozhodujem.
Viem si predstaviť že by zápchy neboli. Ale to je v súčastnosti utópia.
Martin Fundárek:
Súhlas.
Peon
1; Ozaj, kto má v DPB hlavné slovo pri rozhodovaní o linkovaní? 2; A DPB má vlastne svojho hovorcu?
Zaujímavé, že keď je nejaký rozhovor v novinách, TV alebo v rádiu ohľadne napr. zmien od septembra, tak robia rozhovor buď s Kajdim, Weiglom alebo Zacharom.
3; Prečo nerobia vždy len s jedným - najlepšie nejakým hovorcom (teda ak náhodou nemá dovolenku)?
4; Už ste niekedy skúšali volať na infolinku DPB (02/5950 5950)? Aké informácie vlastne poskytuje? Predpokladám, že dispečérske nie (na CP nočákov som si všimol, že je uvedené číslo na dispečing, nie toto na informátora).
PS: Na www.dpb.sk sa už v ZIP-e nachádzajú nové PDF-kové CP (odchody len z konečných zastávok). Linky 32, 33 a 133 tam však hľadám márne... Na www.cp.sk to aj pre dátumy 4. 9. 2006 a vyššie vyhadzuje terajšie (staré) CP...