Reakcia na: Peťo1 #67056:
Hm, žeby by volal mobilom na dispečing? Prečo radšej nepoužil vysielačku? Je nejaký prevádzkový predpis, ako má vodič postupovať v takej situácii?Ja si myslím, že najsprávnejšie by bolo, keby po vysvetlení situácie cestujúcim v oboch vozňoch pokračoval aj s cestujúcimi so zastavovaním na zastávkach:
a; otočiť sa do mesta (zrejme cez Námestie Ľ. Štúra a Šafko by to bolo najjednoduchšie) a potom by jednoducho išiel na svoju konečnú ŽST Vinohrady ALEBO naspäť na Zlaté piesky. Čo by bolo lepšie?
b; išiel na Námestie SNP a cez Obchodnú na svoju bývalo-budúcu konečnú Hlavná stanica, kde by mal mimoriadnu konečnu. ?
Myslím si, že obe možnosti by neboli úplne odveci, keďže počas kalamít v zime mohla ísť napr. 11-ka do Karlovej Vsi, 9-ka do Dúbravky či 5-ka na Hlavnú stanicu (a operatívne si zmenili aj transparenty).
Čo vy na to?
... Teraz si ju možno kúpim opäť ako študent (inej školy
), ale to je samozrejme iná situácia.
fobust
Napriek tomu že inkriminovanými úsekmi pravidelne nejazdím, tak:
- na tom 50 metrovom úseku nebýva stojaca zápcha áut, ale pomaly sa hýbuca. Vzhľadom na dĺžku BUS pruhu 50 metrov jeho význam slabý. Ušetrí autobusu možno dve-tri minúty, za ktoré ho pohodlne predbehnem behom troch zastávok.
- Na Panónskej po zastavkú Aupark som nikdy žiadnu dopravnú zápchu nevidel, ani som o žiadnej nepočul
?