áno, bude tam obsluha, ale aká ? to je ako keď si potrebuješ poškrabať pravé ucho, a miesto toho, aby si zdvihol pravú ruku, si ho poškrabeš lavou a to cez celú hlavu ? ?
ja hovorím, ked chce ísť niekto z centra na električku ... ak nebude obsluhovaná Jesenského, tak najbližšie zastávky sú Kamenné námestie alebo nový most ... ak má ísť nepravidelný cestujúci 5 minút pešo na zastávku, tak to si už rovno prejde dalších 5 minút a ušetrí 14 korún...
v zmysle vety "ludia sa prejdú" by sme mohli zrušiť každú druhú zastávku ?
Ale je to zastávka blízko centra, ktorá nebude obsluhovaná ale potom nech ludia využivajú MHD, keď sa majú prejsť 5 minút k zastvávke... tak sa nato môžu rovno vykašlať! ?
bohuzial, ale vzhladom na bujnu vystavbu v oblasti dolnych honov az tesne k ceste v priebehu poslednych 5 rokov je realizacia tejto myslienky uz viac-menej nerealna
Re #66903 samuliak: hovori ti nieco licencia na linky ? aj napriek tomu ze v case zavedenia L14 uz 10 a 13 pravidelne nejazdili, mali platnu licenciu a zo strany DPB bol zaujem si ju podrzat prave z dovodov obcasnej (L10 na vianoce a novy rok) alebo vylukovej (L13 v poslednom obdobi casto) premavky
Všetky diskusie sú tu veľmi zaujímavé, ale s tou električkou do Vlčieho hrdla a Vrakune to nie je zlý nápad. My to však nevyriešime... Pravda však je, že keby mala ísť električka okolo Dostojevského radu, novostavby SND a dalej okolo mosta Apollo, prístavného mosta až do Vlčieho hrdla a Vrakune, musela by byť zrýchlená. Kto sa už len potrebuje dostať do oblasti Pribinova a k mostu Apollo, kde nič nie je? A aj čisto teoreticky keby sa náhodou podarilo dostavať to nešťastné divadlo, myslíte, že by chodili ľudia na operu električkou? ? Medzi Dostojevským radom Vlčím hrdlom by tak spoj nemusel mať žiadnu zastávku. Nikto by nevystupoval na takých miestach, kde nič nie je. Tým by sa vlastne električka stala zrýchlenou. Možnosťou by boli ešte v tomto úseku zastávky na znamenie. Konečne by nejaké vznikli aj na električkovej trase...
Ako keby si nepoznal klasický oznam DPB: Z dôvodu výluky sa skracuje /ruší L xx. Po ukončení výluky zostane linka premávať po skrátenej trase / nebude obnovená.
Presne tak ? No to vyvýšenie tam má byť práve kvôli tomu, aby spomalilo autá, a aj preto, aby ľudia nemuseli "skákať" do električiek z cesty, ale mali riadnu nástupnú hranu..
Inak keby existovala ex 23, resp. 82, tak by tá 13 v podstate nemala absolútne žiadne opodstatnenie. A inak je veľmi smutné, ak sa mení linkovanie kvôli jednému vozu.
Jesenského: chválili sa ňou v tom zmysle, že to je prvá zastávka "viedenského typu" v BA, pričom to je hlúposť, pretože takou zastavkou prechádzajú autá (ide vlastne o vyvýšenú vozovku, ktorá slúži ako spomaľovač pre autá), a zatiaľ som si nevšimol, že by na Jesenského cez tú zastávku viedla cesta..
K novému linkovému vedeniu električiek: nepáči sa mi na ňom jedno, totiž to, že po Jesenského z Karlovky pôjdu električky len ráno. Viac by sa mi pozdávalo ponechať 4-ku tak, ako je, a 17-ku viesť cez Šafko. Z karloveskej radiály je na Šafko spojenie linkou 12 a v rannej špičke by bola posilnená 17-kou.
Malá hypotéza k obnoveniu linky 13: z politických dôvodov je asi žiadúce, aby Little Big City 7102 premávala z Hl.st. do centra, a to by na 1-ke nemohla...
A ešte jedno rýpnutie: prečo sa kvôli výluke priecestia pri Šajbách ruší obsluha Potočnej? To tam nemôže 2x za deň ísť vozidlo z 52-ky?
Mne sa zachádzanie čohokoľvek na NM nepáči z prostého dôvodu - asi tak polovička ľudí vystupuje pri Polfluse, takže ďalej by sa zbytočne vozil luft.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Martin Fundárek
Malá hypotéza k obnoveniu linky 13: z politických dôvodov je asi žiadúce, aby Little Big City 7102 premávala z Hl.st. do centra, a to by na 1-ke nemohla...
A ešte jedno rýpnutie: prečo sa kvôli výluke priecestia pri Šajbách ruší obsluha Potočnej? To tam nemôže 2x za deň ísť vozidlo z 52-ky?