Reakcia na: galiyosha #66571:
Čo sa týka Viedne: Možno podľa niekoho systém má, ja som napríklad doteraz neprišiel na to, akým kľúčom označovali linky, prečo sú busy A/B, prečo majú električkovú linku 1 a aj nejaku v 6. desiatke a medzi tým dosť veľa neobsadených čísiel + písmenové električky. Mne ako človeku, čo tam ide len občas to pripomína skôr bordel ako systém označovania. A keby som sa nezaujímal o MHD a nevedel, že to číslovania vzniklo historicky, myslel by som si možno to, čo si myslel jeden spolužiak, že tam sa im dobre žije, keď majú 70 električkových liniek. Vychádzal z toho, že na zastávke bola práve nejaka linka z 6. desiatky.
galiyosha
"kde tramvaj není jezdí něco kolem deseti trolejbusových linek", je tiež nezmysel. Aký trolejbus jazdí do DNV, Devína, Záhorkskej Bystrice, Lamača, Vajnor, na letisko, do Podunajských Biskupíc, k Slovnaftu, do Jaroviec, Rusoviec, Čunova a celej Petržalky? Nemali by sme aj obyvateľom týchto častí prečíslovať nosné linky do samostatného radu, aby sa v tom ukrutnom bordeli mohli ako domáce, tak oceľové tyče konečne začať poriadne orientovať?
Re #66548 Sommelier: Odpovedz mi na dve prosté otázky:
1. Prečo takmer _všetcia_ v mojom okolí ešte stále chodia na 117ku, ktorá už pekných pár rokov neexistuje, keď označenie 59 je také prehľadné a systémové (linka predsa chodí z Rače do Petržalky)?
2. Prečo sú mestá, kde majú _len_ autobusy a trolejbusy a majú ich číslované všetky v jednom súvislom rade, prípadne, ó, aký škandál, ani len nemajú na mape odlíšené, čo je to autobus a čo trolejbus, keď je to všetko také nesystémové, škodlivé a zvrchovanosť štátu ohrozujúce?
Re #66553 AAA: A nie je to tak napríklad vo Viedni ešte stále? Nespomínal tu niekto Viedeň ako mesto, ktoré má v doprave užasný systém?