To, či sú trolejbusy v 200kovom rade alebo nie, žiadneho cestujúceho, ktorý nie je šotouš, nezaujíma, a šotouša to tiež zaujíma len preto, že to tak je. Keby to tak nebolo, tak by to zaujímalo maximálne tak programátora nejakého informačného systému pre DP.
Ako neviem, co vsetci maju kvoli jednej linke a systemovemu precislovaniu....to uz nikoho nezaujima kolko liniek sa NEZMYSELNE precislovalo pri velkom petržalskom big-bengu? Alebo ako sa NESYSTEMOVO vymyslaju nove a nelogicke cisla na elektrickach? Myslim, ze jednu linku precislovat na "trolejbusovu" nie je ziadne soutosovstvo ale prave naopak, mozno prva dobra vec po dlhej dobe co by prisla...a ak tu niekto spominal vov, myslim, ze prave oni budu mat problem s pochopenim, preco vsetko trolejbusy maju oznacenie 2xx a jedna linka bude odlisne znacena...
Prepač, ale je to už iná linka. 33 chodí cez Janotovú, Baníkovú a Segnerovú. Trolejbus nebude tieto zastávky obsluhovať, pôjde priamo dolu na Molecovú. ?
Ja nehovorím o zachovaní systému "trolejbusového radu" ani o zachovaní systému oblastného označovania, ja hovorím o neprečíslovávaní liniek ako najvyššom, najrozumnejšom a najracionálnejšom systéme.
O čom točíš? Ja hovorím NEprečíslovávať linku.
Prečo by sa to KU*A DO P**E malo prečíslovávať, keď o bude stále presne tá istá linka, akurát tomu na streche vyrastú palice a v strede harmonika?
PREČO by sa mala prečíslovať linka len preto, že sa stala trolejbusovou? Pre orgazmus šotoušov? ŽIADNY iný racionálny dôvod neexistuje!
Re #66277 hoppusmark: Toto teda rozhodne je absolútne šotoušstvo, pretož vlkovi je absolútne jedno, či má linka z Obaľovne k Technickému sklu číslo 254 alebo 31,7 a taktiež je mu jedno, či ten autobus, čo prišiel, má na streche palice a bzučí, má na streche hrb a filtruje vzduch alebo nemá na streche okrem vetrákov nič a smrdí.
A zatiaľ to nevyzerá, že by sa plánovalo postaviť viac trolejbusových tratí, kvôli ktorým by prečíslovanie liniek do trolejbusového radu porušilo oblastné označovanie..
Ak už bude toľko trolejbusových liniek, že sa tým "rozbije" autobusové oblastné označovanie, až potom by som pristúpil k jednotnému číslovaniu trolejbusov a autobusov.
Tak ale keď to už bude trolejbus tak by sa to malo prečíslovať do dvojstovkového radu! Keď už hovoríme o zachovaní systému, ktorý tu už existuje, tak platí, že trolejbusy budú mať čísla 200, autobusy 20-199.
Práve neprečíslovaním linky 33 by si porušil toto pravidlo..
Nie, nie, nie, nie, nie a ešte raz nie. Každé, opakujem, každé prečíslovanie linky je zbytočnosť a hlúposť.
Stačí, že už máme úplne zbytočný polooblastný systém.
Je potrebné to zastaviť čo najskôr.
Je ÚPLNE jedno, či je 98,7% trolejbusových liniek očíslovaných v dvojstovkovom rade a 1,3% v desiatkovom.
Čísla liniek zaujímajú LEN šotoušov. ŽIADNY normálny občan si nehľadá spoj podľa oblastného číslovania alebo podľa "trolejbusového radu".
Samozrejme, že by bolo lepšie, keby boli trolejbusy očíslované v jednom číselnom rade s autobusmi, ale keď už sú raz očíslované nejako, tak pokladám za menšie zlo zbytočne to neprečíslovávať.
Ja sa cudujem, ze vobec neikomu napadlo navrhnut take vnutorne vybavenie. Asi nikdy nesiel MHD. Ja si na Zitavskej sadnem a pozorujem ludi, ako v tom trolejbuse cestuju - jednej zvyslej tyce sa vedia chytit tak traja, ked niekto nastupuje a iny sa mu vyhyba, tak musi prebiehat k dalsej tyci, v prednej casti pred klbom sa neda drzat nicoho ineho, len drzadiel na sedadlach, priestor v klbe je prilis maly a vobec, cely ten trolejbus je nejaky stiesneny.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Andy